نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۸

آغاز سفری حماسی در تریلر زمان عرضه بازی Elden Ring

تریلر زمان عرضه‌ی بازی الدن رینگ، علاقه‌مندان را برای سفری حماسی و خطرناک همراه‌با قهرمان لعنت‌شده‌ی جهان The Lands Between آماده می‌کند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو فرام‌سافتور تریلر زمان عرضه‌ی الدن رینگ را پخش کرده است تا افراد علاقه‌مند به‌این بازی، خودشان را برای یک سفر حماسی و چالش‌برانگیز آماده کنند. در این تریلر شاهد صحنه‌هایی باشکوه و تماشایی هستیم که شخصیت اصلی بازی را در محوریت تمامی خطرها و چالش‌هایش قرار می‌دهند.

گفتنی است که این تریلر اطلاعاتی هرچند جزئی از کلیت داستان بازی را نیز در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد؛ قصه‌ای که طی آن، بازیکن باید بر تمامی چالش‌های سر راه خود پیروز شود تا درنهایت عنوان Elden Lord را به چنگ بیاورد.

دانلود از آپارات

تیم فرام‌سافتور طی هفته‌های گذشته با انتشار اطلاعاتی از سیستم موردنیاز بازی برای اجرا روی کامپیوتر و پخش یک تریلر جدید با محوریت نگاهی به‌جهان و مکانیزم‌های بازی، به خوبی توجه هوادارها را جلب کرد و عطش آن‌ها برای تجربه‌ی Elden Ring را افزایش داد. استودیوی بازی‌سازی ژاپنی نام‌برده که حالا تولید الدن رینگ را به‌پایان رسانده است، برای انتشار این بازی در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) آماده می‌شود؛ اثری که در این تاریخ راهی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر خواهد شد.

شما می‌توانید مقاله‌ی «الدن رینگ به روایت هیدتاکا میازاکی ؛ از منابع الهام تا تفاوت ها با دارک سولز» را در زومجی مطالعه کنید تا بیشتر این اثر مورد انتظار را بشناسید. آیا برای ماجراجویی در سرزمین‌های میانی و تبدیل شدن به Elden Lord آماده هستید؟ دیدگاه‌های خود درباره‌ی بازی Elden Ring را برای زومجی بنویسید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده