نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۸

تریلر نمرات نسخه کامپیوتر بازی God of War

سونی تریلر جدیدی از نسخه PC بازی God of War پخش کرده است که تحسین شدن آن از سوی منتقدها را به نمایش می‌گذارد.

پس از پخش تریلر متمرکز روی بررسی‌های بازی Horizon Forbidden Wes که در آن شاهد ستایش استودیو گوریلا توسط منتقدها بودیم، حالا بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی ویدیو مشابهی را برای نسخه کامپیوتر بازی God of War منتشر کرده است؛ یک تریلر جدید برای نسخه PC خدای جنگ که تحسین و تمجید منتقدان در رسانه‌های مختلف از این بازی را نشان می‌دهد.

این نسخه از بازی که ماه گذشته و حدود چهار سال پس از انتشار نسخه پلی استیشن بازی برای کاربران پی‌سی در دسترس قرار گرفت، موفق شد تا رضایت اکثر خریداران بازی روی پلتفرم استیم را به‌دست آورد و به امتیاز ۹۳ در وب‌سایت متاکریتیک دست پیدا کند. بازی God of War سال ۲۰۱۸، اولین نسخه از مجموعه‌ی محبوب خدای جنگ است که برای کامپیوترهای شخصی منشر می‌شود.

نسخه‌ی کامپیوتر این بازی توسط استودیوی بازی‌سازی کانادایی Jetpack Interactive و با نظارت مستقیم استودیو سانتا مونیکا شرکت سونی توسعه یافته است. نرخ فریم‌ نامحدود، بازتاب‌ها و سایه‌های بهبودیافته، پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض (Ultra-WideScreen) و پشتیبانی از فناوری DLSS انویدیا (بهبود کیفیت کلی تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی) از جمله ویژگی‌های نسخه PC بازی God of War هستند. منتقدها تنظیمات گرافیکی گسترده و اجرای روان بازی روی دامنه‌ی نسبتا گسترده‌ای از کارت‌های گرافیکی را درکنار کیفیت بالای طراحی‌ها و داستان‌گویی از نکات مثبت این بازی می‌دانند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

شما می‌توانید اطلاعات مربوط‌به سیستم مورد نیاز نسخه PC بازی God of War را در زومجی پیدا کنید و به تماشای نیم نگاه بازی God of War روی پی‌ سی گیمینگ بنشینید. بازی اکشن ماجراجویی God of War در حال حاضر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی قابل تجربه است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی نسخه‌ی کامپیوتر بازی خدای جنگ چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده