نویسنده: مریم خواجوی
// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۰

نیم نگاه بازی God of War روی پی‌ سی گیمینگ

در جدیدترین نیم نگاه زومجی سراغ تجربه جدیدترین اثر سونی برای پلتفرم پی سی رفته‌ایم؛ بازی God of War 2018 از استودیوی سانتا مونیکا. 

پس از انتشار بازی‌های انحصاری سونی نظیر Days Gone و Horizon Zero Dawn روی پی سی، اکنون شاهد حضور آخرین نسخه‌ی خدای جنگ روی این پلتفرم هستیم. God of War 2018 یک ریبوت برای مجموعه خدای جنگ به شمار می‌رود و یک روایت جدید را در دنیایی کاملا متفاوت دنبال می‌‌کند.

در گاد او وار شاهد یک کریتوس پخته و معقول‌تر هستیم که از دنیای یونان فاصله گرفته است و با خانواده‌ی جدیدش در دنیای شمالی زندگی می‌کند. دست سرنوشت اما نمی‌خواهد کریتوس را در آرامش رها کند و مرگ همسرش، او و پسرش، آترئوس را راهی سفری چالش‌برانگیز در دنیای اساطیر اسکاندیناوی می‌کند. این بازی پس از انتشار موفقیت‌های زیادی به دست آورد و علاوه بر کسب رضایت اکثر مخاطبان و منتقدان، موفق به کسب جایزه‌ی بهترین بازی سال مراسم Game Awards شد.

بازی God of War 2018 با انتشار روی پی‌سی بار دیگر توانست بازخورد مثبتی از سوی مخاطبان و منتقدان دریافت کند. بنابراین در این نیم نگاه به سراغ آن رفتیم تا ببینیم روی  دسکتاپ گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th چه عملکردی خواهد داشت. 

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده