نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۹

اعلام زمان عرضه دمو Babylon’s Fall و اطلاعات جدید از این بازی پلاتینیوم گیمز

کاربران پلتفرم پلی استیشن به‌زودی می‌توانند گیم‌پلی این بازی را در قالب یک نسخه‌ی دمو تجربه کنند.

روز گذشته استودیوی پلاتینیوم گیمز با برگزاری یک استریم آنلاین از جزئیات جدید بازی اکشن نقش‌آفرینی Babylon’s Fall رونمایی کرد. این استریم که با همکاری اسکوئر انیکس، ناشر ژاپنی بازی پخش شد و بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی و سیستم‌های گوناگون بازی را به نمایش گذاشت.

براساس اطلاعات منتشرشده، واحد اعتباری اصلی درون فروشگاهی بازی Garaz نام خواهد داشت که بازیکنان می‌توانند با پرداخت ۱۱۰ ین ژاپن (۰/۹۹ دلار آمریکا) به میزان ۱۰۰ واحد از این اعتبار را خریداری کنند. طبق توضیحات سازندگان، خرید پول داخل بازی کاملا اختیاری است و کاربرد آن‌ها محدود به آیتم‌های تزئیناتی مانند اسکین‌ها، شنل‌ها، ایموت‌ها و بتل‌پس خواهد بود. این دسته از آیتم‌ها هیچ‌گونه تاثیر مستقیمی روی گیم‌پلی بازی یا قدرت شخصیت‌‌ها ندارند. اما ممکن است باتوجه‌به برنامه‌های سازندگان برای سال‌ها پشتیبانی از بازی، مدت‌ها بعد گزینه‌ای در اختیار کاربر قرار گیرد تا بتواند با خرج کردن Garaz به‌صورت آنی به لول‌های بالاتر ارتقا پیدا کند. شما می‌توانید تعدادی از آیتم‌ها را در تصویر مشاهده کنید.

در جریان این استریم همچنین جزئیات بیشتری از سیستم بتل‌پس بازی منتشر شد. براساس توضیحات جدید، بازیکنان می‌توانند با کامل کردن مراحل، کوئست‌ها و چالش‌هایی که وجود دارد، بخش‌های مختلفی از چند سطح بتل پس را آزاد کنند.

بازیکنان فرصت دارند تا در جریان هر سیزن از بازی که به‌طور متوسط سه ماه طول می‌کشد، به مراحل مختلف دو بتل‌پس جداگانه در بازی دست پیدا کنند. دسترسی به Free Battle Pass برای تمامی کاربران رایگان است اما برای دستیابی به آیتم‌های بتل‌پس پرمیوم، کاربران باید به مقدار ۱۰۰۰ واحد پولی Garaz را پرداخت کنند. بتل پس رایگان شامل چیزی در حدود ۳۰ آیتم تزئیناتی و تجهیزات است و بتل پس پرمیوم بیش از ۱۰۰ آیتم و موارد متفاوت را در اختیار کاربران می‌گذارد.

البته در جهت معرفی بیشتر بازی و آشنایی بازیکنان با شیوه کارکرد فروشگاه بازی، بتل پس پرمیوم در سیزن اول از محتوای فصلی بازی به‌صورت رایگان در دسترس تمامی کاربران بازی قرار دارد و با تکمیل سطوح مختلف آن کاربران می‌توانند ۵۰۰ واحد از ارز درون‌برنامه‌ای Garaz را دریافت کنند. شما می‌توانید تصویری از محتوای اولین فصل از بتل‌پس بازی را که Eternal Tower نام دارد، در ادامه مشاهده کنید.

استودیو بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز همچنین اعلام کرد در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) یک نسخه‌ی دمو از بازی در دسترس کاربران پلی استیشن قرار می‌گیرد. در قالب این دمو بازیکنان می‌توانند به همراهی چهار کاربر دیگر قسمت محدودی از افتتاحیه‌ی بازی Babylon’s Fall را تجربه کنند. تمامی پیشرفت‌ها و لول آپ‌های صورت‌گرفته در جریان این دمو نیز در هنگام خریداری بازی به نسخه اصلی منتقل می‌شود.

همچنین کاربرانی که نسخه Digital Deluxe Edition بازی را نیز پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند سه روز پیش از انتشار رسمی بازی و از ساعت ۱۲:۳۰ روز ۹ اسفند (۲۸ فوریه) به وقت تهران روی پلی استیشن و از ساعت ۲۰:۳۰ همان روز روی استیم به سرورهای بازی دسترسی داشته باشند. همه‌ی خریدارها باتوجه‌به تاریخ عرضه‌ی رسمی و عمومی بازی، از ساعت ۱۲:۳۰ روز ۱۲ اسفند (۳ مارس) به وقت تهران روی پلی استیشن و از ساعت ۲۰:۳۰ همان روز روی استیم به تجربه نسخه کامل Babylon’s Fall بپردازند.

هنوز جزئیات بیشتری از امکان وجود قابلیت بازی بین‌پلتفرمی (کراس پلی) و ذخیره‌سازی یکپارچه بین نسخه‌های کنسول و کامپیوتر بازی منتشر نشده است.

بازی لایو سرویس Babylon’s Fall در تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی‌سی عرضه خواهد شد. چند روز قبل بالاخره مراحل ساخت بازی Babylon’s Fall به پایان رسید.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده