نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۷

پخش تریلر سینمایی جدید بازی Horizon Forbidden West

با پخش تریلر سینماتیک جدید Horizon Forbidden West استودیو گوریلا، انتظار برای عرضه‌ی بازی سخت‌تر از همیشه شده است.

در فاصله یک هفته مانده به عرضه‌ی تازه‌ترین ساخته‌ی تیم گوریلا شرکت سونی، انجی اسمتز یعنی یکی از کارگردان‌های این استودیو هلندی تریلر جدیدی از Horizon Forbidden West را در بلاگ رسمی پلی استیشن پخش کرد؛ یک تریلر سینماتیک که موارد مختلف حاضر در جهان زیبای بازی را به نمایش می‌گذارد.

در این ویدیو یک دقیقه‌ای ایلوی آموزه‌های شخصیت Rost را در مسیر حرکت به سمت غرب ممنوعه به یاد می‌آورد. در همین حین مبارزه‌ی او با ماشین‌ها و تهدیدات مختلف منطقه غرب ممنوعه را نیز می‌بینیم. در پایان تریلر نیز شاهد رویارویی الوی با گونه‌ی رام‌شده از ربات‌های Sunwing هستیم که می‌تواند نشان از وجود قابلیت استفاده از این ماشین‌ها برای پرواز داشته باشد. شما می‌توانید این تریلر سینمایی جذاب را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همچنین استودیوی گوریلا گیمز تایید کرد تمامی کاربرانی که هر نسخه از بازی را روی کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ به‌صورت دیجیتالی پیش‌خرید کرده باشند، از امروز می‌توانند نسبت به پیش‌دانلود (Pre-Load) فایل‌های بازی اقدام کنند. هنوز جزئیات بیشتری از حجم دقیق بازی از سوی سونی اعلام نشده است، اما گزارش‌های منتشرشده از فایل‌های موجود در دیتابیس شبکه پلی استیشن در حال حاضر از حجمی در حدود ۹۸ گیگابایت روی سرور اروپا و ۸۸ گیگابایت روی سرور آمریکا خبر می‌دهد. توجه داشته باشید که این اطلاعات مربوط‌به نسخه PS5 بازی است.

در دیگر اخبار مربوط‌به دنیای هورایزن، ساعاتی پیش هرمن هالست رئیس استودیوهای جهانی پلی استیشن از رسیدن فروش Horizon Zero Dawn به رقم خیره‌کننده‌ی ۲۰ میلیون نسخه خبر داد. همچنین سازندگان اطلاعات فراوانی را درباره‌ی امکانات Accessibility را با طرفدارها به اشتراک گذاشتند تا گیمرهای محترم دارای شرایط خاص جسمی بدانند که شانس لذت بردن از هورایزن فوربیدن وست را دارند.

بازی جهان باز Horizon Forbidden West در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس قرار می‌گیرد. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده