نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۶

عرضه هر دو بازی Portal شرکت Valve برای نینتندو سوییچ

یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های معمایی دنیای بازی‌های ویدیویی به‌زودی راهی نینتندو سوییچ می‌شود.

بامداد امروز و درجریان برگزاری رویداد نینتندو دایرکت، شرکت ولو از عرضه‌‌ی کالکشن شامل دو بازی پورتال ۱ و پورتال ۲ برای کنسول دستی موفق نینتندو خبر داد. این پورت که توسط یکی از استودیوهای داخلی شرکت انویدیا با نام Nvidia Lightspeed Studios در دست توسعه است، اواخر امسال و با قیمت ۱۹/۹۹ دلار آمریکا در دسترس هواداران بازی‌های شرکت ولو (Valve) روی پلتفرم نینتندو قرار می‌گیرد.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره کیفیت اجرایی و دیگر جزئیات این نسخه منتشر نشده است. اما به‌گفته‌ی ولو این کالکشن شامل بخش داستانی هر دو بازی و بخش مولتی‌پلیر کو-اپ (co-operative) پورتال ۲ نیز خواهد بود. این مود به‌صورت آنلاین، لوکال و Split-Screen در دسترس بازیکنانی خواهد بود که می‌خواهند یکی از بهترین بازی‌های دو نفره تاریخ را روی کنسول دستی خود تجربه کنند. شما می‌توانید تریلر معرفی این باندل را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Portal: Companion Collection در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. اگر می‌خواهید با بازی Portal و بازی Portal 2 آشنا شوید، شاید مایل به تماشای ریلود سی و دوم: مروری بر مجموعه بازی های پورتال در زومجی باشید.

نظر شما کاربرهای زومجی درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی پورتال چیست؟ دیدگاه خود راجع به عرضه‌ی این کالکشن روی نینتندو سوییچ را با ما و مخاطب‌های دیگر به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده