نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۱

نمایش قلعه مخوف در ویدیو جدید گیم‌ پلی بازی Elden Ring

ویدیوهای جدید گیم‌پلی بازی موردانتظار الدن رینگ، محیط‌های شگفت انگیز بازی را به نمایش می‌گذارد.

کمتر از یک ماه دیگر تا انتشار بازی Elden Ring باقی‌مانده است و هواداران بی‌صبرانه منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از بازی جدید استودیو فرام‌سافتور هستند. به همین مناسبت ساعاتی پیش نشریه گیم‌اینفورمر در پوشش اختصاصی خود از این بازی ویدیوهای جدیدی از گیم‌پلی این بازی منتشر کرده است که دو منطقه جدید نقشه پهناور بازی را به بازیکنان معرفی می‌کند.

اولین ویدیو به معرفی قلعه Mourne که در منطقه Weeping Penninsula از نقشه بزرگ بازی قرار دارد می‌پردازد. در این ویدیو می‌توانیم قسمت‌های متفاوت این قلعه مخوف و باس‌فایتی را که در انتظار بازیکن‌ها است برای اولین‌بار مشاهده کنیم. براساس جزئیات منتشر شده، این قلعه یکی از چندین سیاه‌چاله‌های موجود در سراسر نقشه بازی به‌شمار می‌‌آید که بازیکنان می‌توانند با جست‌وجو و کاوش آن‌ها به آیتم‌ها و غنائم با ارزشی دست پیدا کنند.

دانلود از آپارات

پیش از این ویدیو دیگری از گیم‌پلی بازی Elden Ring منتشر شده بود که در این ویدیو شاهد منطقه معرفی نشده Liurnia of the Lakes هستیم که ویدیو دیگر بازی الدن رینگ را می‌توانید در زومجی تماشا کنید. هنوز اطلاعات چندانی از این بخش از جهان الدن رینگ اعلام نشده است اما طبق تایید بندای نامکو که به‌عنوان ناشر بازی شناخته می‌شود، می‌توانیم در روزهای آینده منتظر انتشار جزئیات بیشتری از داستان و چالش‌های موجود در این منطقه باشیم.

بازی نقش‌آفرینی Elden Ring در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده