// جمعه, ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۴

فروش لوت‌باکس های شامل NFT توسط آتاری به مناسبت ۵۰ سالگی شرکت

شرکت Atari به مناسبت ۵۰سالگی سراغ فروش لوت‌باکس‌های شامل چند NFT رفته است.

آتاری در تاریخ ۲۷ ژوئن ۱۹۷۲ تأسیس شد و به همین خاطر در سال ۲۰۲۲ به ۵۰ سالگی می‌رسد. در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که این شرکت قصد فروش GFTها به این مناسبت را دارد. GFT چیست؟ NFTهایی که به ادعای آتاری قرار است مناسب هدیه دادن به دیگران باشند. در حقیقت به مانند لوت‌باکس‌ها، خریدار موقع خرید آن‌ها نمی‌داند که دقیقا در هر GFT چه NFTهایی قرار گرفته‌اند. بلکه فقط یک جعبه با کاغذ کادو آتاری را می‌بیند. سپس در تاریخ مشخص‌شده، GFT باز می‌شود و مخاطب می‌بیند که چه NFTهایی در آن قرار گرفته‌اند. تمام NFTهای مورد بحث وابسته به آثار Atari هستند.

Republic Realm که خود را یکی از فعال‌ترین تیم‌ها در اکوسیستم NFT و متاورس می‌داند، برای فروختن لوت‌باکس‌های شامل NFTها با آتاری همکاری دارد. وقتی GFT باز شود، فرد خریدار می‌فهمد که آیا یک NFT معمولی، یک NFT کمیاب یا یک NFT بسیار ویژه را خریده است. شانس کمیاب و بسیار ویژه از آب درآمدن NFT به ترتیب پنج درصد و یک درصد خواهد بود. آتاری می‌گوید اشخاصی که چهار GFT بخرند، فرصت خرید یک GFT متعجب‌کننده‌ی دیگر را کسب می‌کنند. خریدارها به سرورهایی در دیسکورد برای خرید و فروش GFTهای خود دسترسی خواهند داشت.

Atari ادعا می‌کند افرادی که GFTها را بخرند، به «مواردی در متاورس» دسترسی خواهند داشت. اما هیچ توضیحی در این رابطه ارائه نکرده است. مدیرعامل شرکت آتاری می‌گوید: «برند Atari و بازی‌های ویدیویی را نمی‌توان از یکدیگر جدا کرد. تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی، ستون فقرات متاورس است. چه راهی بهتر از ورود به دوران جدید نوآوری در فناوری برای جشن گرفتن ۵۰ سالگی آتاری وجود دارد؟ برای ادای احترام به برندی که صنعت بازی مدرن را کلید زد».


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده