نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۴

معرفی بسته الحاقی Siberian Mayhem بازی Serious Sam 4 با انتشار یک تریلر

بسته‌ی الحاقی جدید بازی Serious Sam 4 با نام Siberian Mayhem که به‌صورت جداگانه در دسترس قرار می‌گیرد، با نمایش یک تریلر معرفی شد.

در جریان آخرین اخبار بازی و با نشر یک تریلر، بسته‌ی الحاقی Serious Sam: Siberian Mayhem برای بازی Serious Sam 4 معرفی شد.

این بسته‌ی الحاقی که به‌صورت جداگانه (استندالون/Standalone) با قیمت ۲۰ دلار قابل خریداری است، پنج مرحله‌ی جدید را همراه‌با دشمنان و تفنگ‌های تازه در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. سم در این بسته‌ی الحاقی باید به‌سیبری سفر کرده و با یک ژنرال خبیث مقابله کند. این بسته‌ی الحاقی در تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) در دسترس دارندگان نسخه‌ی پی سی قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات

بازی Serious Sam 4 در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۷.۵ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی بررسی Serious Sam 4 چنین می‌خوانیم:

«Serious Sam 4 دنباله موفقی برای مجموعه Serious Sam است. هرچند بازی ایراد‌هایی مخصوصا در جنبه‌های فنی دارد و از نظر بصری شبیه به اثری قدیمی است، ولی هیجان ناشی از اکشن‌های سریع و نفس‌گیر بازی آنقدر بالا است که مخصوصا این روز‌ها در کم‌تر بازی دیگری می‌توانید مشابه آن را تجربه کنید. اگر دلتان تجربه شوتری می‌خواهد که در آن، وسط نبرد‌هایی شدیدا شلوغ قرار بگیرید و هیولا‌هایی را که از هر طرف روی سرتان خراب می‌شوند با انواع و اقسام اسلحه‌ها از بین ببرید، Serious Sam 4 اثری است که نباید آن را از دست بدهید.»


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده