نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۱

نمایش گزینه های گرافیکی نسخه کامپیوتر بازی Monster Hunter Rise

حالت‌های مختلف تصویرسازی مثل حالت سیاه و سفید کلاسیک سینمایی در تریلر زمان عرضه بازی Monster Hunter Rise نمایش داده می‌شوند.

با نزدیک شدن به‌موعد انتشار نسخه‌ی پی سی بازی Monster Hunter Rise حالا شاهد پخش تریلر زمان عرضه‌ی این اثر هستیم. در تریلر زمان عرضه‌ی بازی مولفه‌هایی مثل پیشرفت گرافیکی، بهبودهای نرخ فریم و پیشرفت جزئیات بصری (باکیفیت شدن تکسچرها) نمایش داده می‌شوند.

تمرکز اصلی تریلر اما نمایش فیلترهای مختلف تصویر است که گیمر طبق سلیقه‌ی خود می‌تواند آن‌ها را تنظیم کند. مثلا بازیکن می‌تواند بازی را روی فیلتر سیاه و سفید (به‌سبک آثار سینمایی کلاسیک) تنظیم کند و بازی را پیش ببرد. این حالت‌های گرافیکی به‌خصوص با ایجاد یک سری تغییر در فیلترهای صوتی و تصویری، تجربه‌ای جدید را از بازی ارائه می‌کنند؛ شبیه به حالت کوروساوا در بازی گوست آو سوشیما.

دانلود از آپارات

بازی Monster Hunter Rise در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) راهی پی سی خواهد شد. پشتیبانی از رزولوشن 4K درکنار مواردی همچون بهینه بودن بازی برای مانیتورهای Ultra Wide، ارائه تکسچرهایی با وضوح بالا درکنار تمامی آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی که تا امروز برای اثر منتشر شده‌اند، همگی از جمله مواردی هستند که مانستر هانتر رایز قرار است تقدیم گیمرهای پلتفرم PC کند. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی بررسی بازیMonster Hunter Rise می‌خوانیم:

«Monster Hunter Rise نه‌تنها زیر سایه Monster Hunter World قرار نگرفته است، بلکه از آن استفاده کرد تا مکانیسم‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد و بتواند بیش‌ازپیش باعث پیشرفت مجموعه مانستر هانتر شود. وجود ویژگی‌ Wirebugs درکنار سلاح‌های متعدد بازی سبب شده است که سیستم مبارزات کاملا متنوعی را مشاهده کنیم و کاربر بتواند باتوجه به شیوه بازی کردن خود، به سراغ سلاح‌ها برود. ازطرفی در بعضی از قسمت‌ها از کیفیت بافت‌های بازی در حالت اتصال کنسول به تلویزیون، کاسته می‌شود. طراحی محیط‌ها و تنوع‌شان درکنار لباس‌های جنگی از ویژگی‌های مثبتی است که مانستر هانتر رایز در اختیار مخاطب قرار می‌دهد».


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده