نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۳

انتشار جزئیات بیشتر از بسته Sunbreak بازی Monster Hunter Rise در بهار

شرکت کپکام در نظر دارد تا در بهار سال ۲۰۲۲ اطلاعات بیشتری از دی‌ال‌سی Sunbreak بازی Monster Hunter Rise را به اشتراک بگذارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت کپکام برنامه‌های بزرگی برای Monster Hunter Rise در سر دارد و جزئیات بیشتری از بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی آتی بازی را در بهار سال ۲۰۲۲ میلادی در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی از زمان عرضه برای کنسول نینتندو سوییچ در ماه مارس به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است، اما به‌زودی در دسترس کاربران کامپیوتر نیز قرار می‌گیرد. پس از آن شرکت کپکام قصد دارد تا در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بزرگی با نام Sunbreak را برای بازی Monster Hunter Rise منتشر کند.

پیش از این بخش‌هایی از بسته‌ی Sunbreak با پخش تریلر کوتاهی به نمایش گذاشته شد و اطلاعات جدیدی از آن در دسترس قرار گرفت. اما چه زمانی می‌توان انتظار نمایش بیشتر آن در آینده را داشت؟ ظاهرا این انتظار چندان طولانی نخواهد بود. شرکت کپکام اخیرا ازطریق حساب توئیتر مانستر هانتر تأیید کرد که اخبار بیشتری از بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Sunbreak بازی Monster Hunter Rise در بهار سال ۲۰۲۲ به اشتراک گذاشته خواهد شد. نظر به اینکه این بسته برای انتشار در تابستان سال آینده میلادی در نظر گرفته شده است، احتمالا جزئیات بیشتری از آن چند ماه قبل از عرضه تقدیم طرفدارها می‌شود.

مدتی قبل شرکت کپکام مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Monster Hunter Rise روی کامپیوتر را اعلام کرد که به سیستم آن‌چنان قدرتمندی نیاز ندارد. برای اجرای این بازی نقش‌آفرینی در کامپیوتر حداقل به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، پردازنده‌ی اینتل Core i3-4130 یا AMD FX-6100 و کارت گرافیک انویدیا GT 1030 یا AMD RX 550 نیاز است. سیستم پیشنهادی برای اجرای مانستر هانتر رایز نیز شامل ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، پردازنده‌ی اینتل Core i5-4460 یا AMD FX-8300 و کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 با ۳ گیگابایت VRAM یا AMD RX 570 با ۴ گیگابایت VRAM می‌شود. گیمرها در هر دو حالت به ۲۳ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهند داشت.

حداقل سیستم مورد نیازسیستم پیشنهادی
پردازندهاینتل Core i3-4130 یا اینتل Core i5-3470 یا AMD FX-6100اینتل Core i5-4460 یا AMD FX-8300
حافظه‌ی رم۸ گیگابایت۸ گیگابایت
کارت گرافیکانویدیا GT 1030 (DDR4) یا AMD RX 550انویدیا GTX 1060 با ۳ گیگابایت VRAM یا AMD RX 570 با ۴ گیگابایت VRAM
فضای ذخیره‌سازی۲۳ گیگابایت۲۳ گیگابایت

اژدهای بسته گسترش‌دهنده Sunbreak بازی Monster Hunter Rise

مقاله‌ی مرتبط:

بازی Monster Hunter Rise فعلا تنها در پلتفرم نینتندو سوییچ قابل تجربه است و در تاریخ ۲۲ دی ۱۴۰۰ (۱۲ ژانویه ۲۰۲۲) به کامپیوتر راه می‌یابد. یک نسخه‌ی آزمایشی از بازی درحال‌حاضر در استیم در دسترس است. این بازی به‌واسطه‌ی ويژگی Wirebugs و استفاده بسیار خوب آن در گیم‌پلی، سیستم مبارزات متنوع، طراحی سلاح‌های متعدد، موسیقی‌های گوش‌نواز، طراحی محیط‌های متنوع و شخصی‌سازی پرجزئیات توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ از ۱۰ را دریافت کند.

بااین‌وجود، نمی‌توان از مشکلاتی نظیر عدم استفاده از Target Lock و بیهوده بودن سیستم جایگزین آن و افت کیفیت بازی در طراحی چهره شخصیت‌ها در حالت اتصال به داک چشم‌پوشی کرد که روی تجربه‌ی کلی اثر تأثیر منفی داشتند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده