// چهار شنبه, ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹

عرضه دومین DLC رایگان بازی Chernobylite با نام Ghost Town

در جریان دومین بسته الحاقی رایگان Chernobylite بازیکنان می‌توانند به گشت‌و‌گذار در Pripyat's Residential Area بپردازند.

بازی Chernobylite در زمان عرضه توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدها و کاربران کسب کند و استودیو The Farm 51 می‌خواهد با ارائه‌ی بسته‌های الحاقی رایگان، تجربه کاربران را بیش‌ازپیش گسترش دهد. به‌تازگی دومین بسته الحاقی Chernobylite با نام Ghost Town در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این دی‌ال‌سی، Pripyat's Residential Area به بازی اضافه شد و شاهد از راه رسیدن رویدادهای جدید و منابعی هستیم که در محیط‌هایی نظیر Azure Swimming Pool قرار گرفته‌اند. همچنین مأموریت‌های فرعی تازه‌ای هم به بازی اضافه شدند تا کاربران ازطریق آن‌ها به‌توانند مشغول کسب Supply Dropهای تازه و کشتن هیولاهای متفاوت شوند.

آپدیت مورد نظر تعدادی از مشکلات موجود در بازی را رفع کرد و شاهد بهبود نورپردازی در محیط‌های Power Plant و Pripyat Port هستیم که در گذشته بسیار شدید و اذیت‌کننده بود. علامت‌گذاری‌ها نیز در بسته الحاقی Monster Hunt بهتر شده‌اند تا شانس بیشتری برای شناسایی محل هیولاها داشته باشید. در ادامه می‌توانید تریلر پخش‌شده از بسته الحاقی Ghost Town بازی Chernobylite را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Chernobylite توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی بازی Chernobylite نوشته است:

Chernobylite اصلا و ابدا اثر بی‌نقصی نیست اما لذت‌بخش چرا؛ بازی از یک طرف داستان بسیار خوبی با شخصیت‌هایی پیچیده و روایتی عالی تعریف می‌کند که مخصوصا شکل‌گرفتن بسیاری از وقایع و پایان‌بندی آن بسته به تصمیمات مخاطب، تجربه دلچسبی از داستانی با محوریت چرنوبیل ارائه می‌کند.

همچنین با اینکه جنبه‌های مختلف گیم‌پلی بازی گاهی کاستی‌هایی مثل مأموریت‌های تکراری دارند، اما سیستم ساخت و ساز پرجزییات و رویکرد خوب بازی در قبال ارائه عناصر تلاش برای بقا و ارتقای شخصیت، باعث شده‌اند تا بتوان از روند کلی آن هم لذت برد و غرق در جهان آخرالزمانی‌اش شد. در کل مخصوصا برای طرفداران بازی‌هایی مثل سری Stalker، بازی Chernobylite گزینه مناسبی است که هرگز از تجربه‌اش پشیمان نخواهید شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده