نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۴

احتمال عرضه بازی Serious Sam 4 برای پلی استیشن 5

رده‌بندی سنی Serious Sam 4 برای کنسول پلی استیشن 5 در آلمان احتمالا از راه‌یابی این بازی تیراندازی به سایر کنسول‌های نسل نهم حکایت دارد.

استودیوی کروتیم و شرکت دیوالور دیجیتال بیش از یک سال پیش با عرضه‌ی بازی Serious Sam 4 برای کامپیوتر و گوگل استیدیا، سری بازی‌های کلاسیک شوتر اول-شخص سریوس سم را احیا کردند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Serious Sam 4 احتمالا به‌زودی در دسترس کاربران کنسول‌ها نیز قرار می‌گیرد.

بنابر گزارش رسانه‌ی Gematsu، بازی Serious Sam 4 اخیرا از سوی سازمان USK آلمان برای کنسول پلی استیشن 5 رده‌بندی سنی شده است. با اینکه عرضه‌ی این بازی قبلا برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تایید شده بود، اما انتشار آن به‌خاطر انحصار زمانی گوگل استیدیا به سال ۲۰۲۱ موکول شد. باتوجه‌به اینکه زمان زیادی تا پایان سال جاری میلادی باقی نمانده است، شرکت دیوالور دیجیتال که استودیوی Croteam را در اکتبر ۲۰۲۰ خریداری کرد، احتمالا بعد از مدت‌ها برای آوردن بازی Serious Sam 4 به کنسول‌ها آماده می‌شود.

البته انتشار بازی Serious Sam 4 رسما برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس تایید نشده است؛ بنابراین رده‌بندی سنی اخیر احتمالا نشان از برنامه‌ریزی دیوالور دیجیتال برای عرضه‌ی میان-نسلی بازی دارد. باید توجه داشت که هنوز چیزی به‌شکل رسمی اعلام نشده است؛ پس درحال‌حاضر تنها می‌توان در این مورد گمانه‌زنی کرد. بااین‌وجود دور از انتظار نیست که شرکت دیوالور دیجیتال در آینده‌ی نزدیک جزئیات بیشتری را در این‌باره با طرفداران به اشتراک بگذارد.

مقاله‌ی مرتبط:

بازی Serious Sam 4 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر و گوگل استیدیا قابل تجربه است. این بازی به‌واسطه‌ی اکشن و گیم‌پلی سریع، مفرح و شدیدا هیجان‌انگیز، تنوع بسیار خوب دشمنان، سلاح‌های جذاب که استفاده از آن‌ها واقعا لذت‌بخش است، موسیقی‌های عالی با ریتم تند جهت افزایش هیجان گیمرها و جزئیاتی مثل سیستم ارتقا و گجت‌ها توانست نمره‌ی ۷.۵ از ۱۰ را در بررسی زومجی دریافت کند. البته ایراداتی نظیر تکراری شدن کلیت سناریو‌های نبرد، مشکلات گرافیکی و عدم تطابق برخی از بخش‌های داستان با حال‌وهوای کلی بازی به‌شکل جدی روی تجربه‌ی بازیکنان تاثیر منفی گذاشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده