نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۳

احتمال حضور کاپیتان آمریکا و ایندیانا جونز در بازی Call of Duty: Vanguard

دیتاماینرها به اطلاعاتی دست پیدا کردند که نشان می‌دهد باید انتظار حضور شخصیت‌هایی همچون کاپیتان آمریکا و ایندیانا جونز را در بازی Call of Duty: Vanguard داشته باشیم.

دیتاماینرها ادعا می‌کنند که در فایل‌های بازی Call of Duty: Vanguard شواهدی مبنی بر حضور دو شخصیت محبوب دیزنی کشف کردند و تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، قرار است در فروشگاه اپراتورهای بازی قرار بگیرند. علاوه‌براین، نشریه VGC نیز تصاویر هنری دیگری را از کاراکترهای کاپیتان آمریکا، ابرقهرمان دنیای مارول و ایندیانا جونز، پروتاگونیست محبوب مجموعه‌ی سینمایی Indiana Jones منتشر کرده که مجدداً ادعا می‌شود از فایل‌های بازی استخراج شده و به کارت بازیکنان تعلق دارد.

داستان‌های این دو شخصیت که هردو به دیزنی تعلق دارند، به خوبی با خط زمانی بازی جدید کالاف دیوتی مطابقت داشته و می‌تواند رویداد کراس‌اور جذابی را برای بازیکنان به‌دنبال داشته باشد. داستان‌های مربوط‌به خواستگاه شخصیت کاپیتان آمریکا و به‌طور کلی همه‌ی ماجراهای ایندیانا جونز در دوران جنگ جهانی دوم رخ می‌دهند. از‌طرفی در چند بازی‌ اخیر Call of Duty، شاهد تلاش اکتیویژن برای کراس‌اور با مجموعه‌های هالیوودی مختلف بودیم.

اوایل امسال بود که در نقشه Verdansk 1984 بازی وارزون، کاراکترهای جان مک‌کلین از فیلم‌های Die Hard و جان رمبو حضور پیدا کردند. تا اینکه اکتیویژن در تابستان امسال با همکاری Rebellion Developments، شخصیت قاضی Dredd را به Warzone آورد. علاوه‌براین، در برنامه‌هایی مانند رویداد هالووین نیز شخصیت‌هایی از Scream ،Saw و Texas Chainsaw Massacre به بازی اضافه شدند.

شخصیت کاپیتان آمریکا در بازی CoD: Vanguard

قبلاً برای خرید باندل سینمایی شخصیت‌های Call of Duty باید چیزی در حدود ۲۴۰۰ امتیاز CoD Point (حدوداْ با ارزش ۲۰ دلار) را خرج می‌کردید. بسته‌ای که علاوه‌براین شخصیت‌ها، آیتم‌های اضافی دیگر مانند اسکین سلاح‌ها، نشان‌های ویژه و ایموت‌های جدید را شامل می‌شد.

باتوجه‌به اینکه حدود یک ماه دیگر بازی Vanguard با بخش بتل رویال وارزون یکپارچه خواهد شد، این اپراتورهای جدید (در صورت صحت این ادعا) در دسترس بازیکنان این بازی بتل رویال قرار خواهند گرفت.

دیتا ماینرها قبلاً هم شواهدی از اپراتورهایی که احتمالاً قرار است در بازی ونگارد حضور داشته باشند، اشاره کرده بودند. جایی که ایده‌های عجیب و غریبی مانند کراس‌اور با انیمه Attack on Titan نیز به گوش می‌رسید. براساس موارد مطرح شده، باید انتظار اپراتورها و باندل سلاح‌های مرتبط با این انیمه مشهور را داشته باشیم.

ایندیانا جونز در CoD: Vanguard

کاربر توییتر Nanikos، یکی از همین دیتاماینرها و استخراج کنندگان اطلاعات است که تصویری از سه کاراکتر قابل بازی Call of Duty: Vanguard به‌نام‌های ایزابلا، فرانسیس و لوئیس را منتشر کرده بود. Zesty، یکی دیگر از این افراد نیز ادعا کرده بود که اطلاعاتی از چند اپراتور دیگر شامل توماس، آنا، گوستاوو و ایمپ به‌دست آورده است.

بازی Call of Duty: Vanguard هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شده است. 

در پایان نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده