// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۳

جزئيات زیاد پیست های اتومبیل‌رانی در تریلر جدید بازی Gran Turismo 7

پلی استیشن با پخش یک ویدیو توضیح داد که بازی Gran Turismo 7 این مجموعه را به سطح تازه‌ای از واقع‌گرایی در طراحی پیست‌های اتومبیل‌رانی رسانده است.

صفحه‌ی رسمی پلی استیشن در توئيتر نوشت: «گرن توریزمو 7 این مجموعه را به سطح کاملا تازه‌ای از واقع‌گرایی می‌رساند. شرایط آب‌وهوایی و نورپردازی در هر زمان می‌تواند به شکلی چشمگیر، تجربه‌ی رانندگی در هر پیست را تغییر بدهد». تیزر جدید بازی Gran Turismo 7 دوباره بخش‌هایی از تجربه‌ی کلی ارائه‌شده در آن را نشان می‌دهد. اما همزمان با دیدن جلوه‌های گرافیکی جذاب بازی، صحبت‌های کازونوری یامائوچی را می‌شنویم که توضیح می‌دهد چه‌طور استودیو Polyphony Digital برای قرار دادن هر مسیر اتومبیل‌رانی در بازی، به‌صورت کامل آن را در دنیای واقعی اسکن کرد؛ با اسکنر لیزری بسیار دقیق که می‌تواند ذره‌ذره‌ی جزئیات پیست را ثبت کند.

یامائوچی به‌عنوان رئیس استودیو Polyphony Digital، خالق سری بازی Gran Turismo و صدالبته یک راننده‌ی حرفه‌ای در دنیای واقعی، اهمیت بسیار زیادی برای دقت و واقع‌گرایی در این شبیه‌ساز رانندگی قائل است. به همین خاطر مثلا اهمیت بسیار زیادی داشت که سطح نوربورگ‌رینگ به شکل ایده‌آل در بازی Gran Turismo 7 شبیه‌سازی شود.

دانلود ویدیو از آپارات

یامائوچی راجع به این بازی ریسینگ جدید می‌گوید: «من شخصا احساس می‌کنم که با GT7 بالاخره به مرحله‌ای قابل لمس از واقع‌گرایی رسیدیم. شرایط نوری متفاوت و تغییرات آب‌وهوایی می‌توانند به‌صورت کامل مسیر را تغییر بدهند». چند ماه قبل اعلام شد که سازندگان بازی Gran Turismo 7 اطلاعات بسیار دقیق هواشناسی بیشتر از هزار نقطه‌ی مختلف دنیا در ساعات متفاوت روز را جمع‌آوری کردند و از آن‌ها برای شبیه‌سازی دقیق شرایط جوی بهره بردند.

بازی گرن توریزمو 7 در تاریخ ۴ مارچ (۱۳ اسفند) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود و از همان روز عرضه بیشتر از ۴۲۰ اتومبیل در آن قرار گرفته‌اند. پشتیبانی از قابلیت‌های خاص دوال‌سنس، وجود بیشتر از ۲۵۰۰ لوکیشن برای عکس‌برداری از ماشین، بیشترین امکانات شخصی‌سازی ظاهری و فنی خودرو نسبت به تمامی قسمت‌های قبلی مجموعه و همکاری با شرکت‌های بزرگ گوناگون صنعت اتومبیل، از جمله مواردی هستند که استودیو Polyphony Digital طی چند هفته‌ی اخیر به آن‌ها اشاره داشته است. یامائوچی به‌تازگی تاکید کرد که می‌خواهد بازی Gran Turismo 7 چه در بخش‌های تک‌نفره و چه در بخش‌های رقابتی، جلوه‌ی کاملی از فرهنگ عشق ورزیدن به ماشین‌ها را نشان دهد. به همین خاطر اتومبیل‌های قدیمی خاطره‌انگیز و ماشین‌های جدید هیجان‌آور با هم در این بازی ریسینگ قرار گرفته‌اند.


منبع YT/Gran Turismo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده