// شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۳

ساخت بازی جدید Layers of Fear تایید شد

استودیوی Bloober Team با انتشار یک تیزر کوتاه ساخت بازی جدید Layers of Fear با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 را تایید کرد.

استودیوی بلوبر تیم بیشتر با سری Layers of Fear شناخته می‌شود. این استودیو بعد از عرضه دو بازی از سری Layers of Fear کار روی این سری را پایان داد و بازی The Medium را توسعه، اما استودیوی بلوبر تیم در مراسم Tokyo Games Show رسما آغاز مجدد کار خود روی سری Layers of Fear را با پخش یک تیزر تایید کرد. این بازی که هنوز نام مشخصی ندارد با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته می‌شود و قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود. در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Layers of Fear داستان نقاشی را به تصویر می‌کشید که با وجود ضربات روحی و توهم‌های گذشته به‌دنبال تکمیل شاهکار خود است. در بازی Layers of Fear 2 داستان بازی جنبه دیگری پیدا کرد. داستان این بازی داستان یک بازیگر هالیوودی را روایت می‌کرد که گرفتار کارگردان شرور شده است درحالی‌که این کارگردان فیلم خود را داخل کشتی اقیانوس‌پیما ضبط می‌کند. تیزری که استودیوی بلوبر تیم پخش کرد بیانگر بازگشت موضوع بازی به داستان نقاش و آثارش است. اما هنوز مشخص نیست که این بازی دنباله مستقیم بازی Layers of Fear است یا مثل بازی Layers of Fear 2 یک داستان جداگانه‌ای خواهد داشت، شاید هم بازی اول و دوم را به یکدیگر متصل کند.

پیوتر بابیبو مدیر استودیوی بلوبر تیم گفت:

بازی Layers of Fear برای ما پروژه‌ای بود که ما را به موفقیت رساند. این بازی مسیر را برای حرکت استودیوی بلوبر تیم باز کرد و باعث پیشرفت ما شد و به ما اجازه داد تا داستان‌های بیشتری را به تصویر بکشیم. واقعاً خوشحالم که با تجربه بیشتر و هوش بهتر به دنیای این مجموعه بر می‌گردیم. برای من معرفی بازی در توکیو گیم شو اهمیت زیادی دارد زیرا برای خیلی‌ها ژاپن مهد بازی‌های روانشناختی ترسناک است.

استودیوی بلوبر تیم همچنین دو پروژه AAA دیگر دارد که یکی از آن‌ها در مرحله ساخت و دیگر در مرحله پیش تولید است. شایعاتی مبنی‌بر حضور استودیوی بلوبر تیم در گروه توسعه سری Silent Hill شنیده می‌شد که به‌طور رسمی توسط خود بلوبر تیم رد شد. همچنین استودیوی بلوبر تیم تایید کرد، پروژه Black and Dum Spiro که قبلا اطلاعاتی از آن فاش شده بود دیگر در حال توسعه نیست.

احتمالا بازی جدید Layers of Fear برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در سال ۲۰۲۲ منتشر شود. نظرات خود را در مورد سری Layers of Fear با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده