نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۲

عقب افتادن عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Life is Strange: True Colors

اسکوئر انیکس و دک ناین اعلام کردند که تاریخ عرضه بازی Life is Strange: True Colors برای پلتفرم نینتندو سوییچ تأخیر خورده است.

پیش از این و در جریان برگزاری رویداد E3 2021 Nintendo Direct، شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد مجموعه‌‌ی پرطرفدار Life is Strange با دو بازی LiS: True Colors و Life Is Strange Remastered Collection برای اولین‌بار راهی کنسول دستی شرکت نینتندو خواهد شد.

روز گذشته صفحه رسمی توئیتر استودیو Deck Nine Games که از این پس مسئولیت ساخت بازی‌های جدید سری Life is Strange را بر عهده دارد، اعلام کرد تاریخ عرضه نسخه ریمستر شده دو قسمت ابتدایی این مجموعه با نام Life Is Strange Remastered Collection تا اوایل سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است. این خبر تنها تأخیر این استودیو برای بازی‌های جدید این مجموعه نبود و استودیوی دک ناین امروز اعلام کرد هواداران بازی Life is Strange: True Colors که براساس گفته سازندگان به‌نوعی قسمت سوم این مجموعه به حساب می‌آید، برای تجربه این بازی روی نینتندو سوییچ باید مدت بیشتری منتظر بمانند.

هنوز هیچ اطلاعات بیشتری درباره دلایل این تأخیر ناگهانی اعلام نشده نشده است، اما قابل انتظار است که مانند تاخیر بازی Life Is Strange Remastered Collection، همه‌گیری ویروس کرونا و جلوگیری از کرانچ دلایل احتمالی این تاخیر باشد.

شخصیت های بازی Life is Strange: True Colors

براساس توئیت منتشر شده از سوی این استودیو، کار روی نسخه نینتندو سوییچ این بازی همچنان ادامه دارد و طرفداران می‌توانند انتظار انتشار این نسخه را تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ را داشته باشند. البته به‌گفته اسکوئر انیکس هواداران می‌توانند همچنان منتظر انتشار جزئیات جدید درباره تاریخ عرضه دقیق این نسخه از شبکه‌های اجتماعی این استودیو در هفته‌های آینده باشند.

اینطور که به‌نظر می‌آید، با تأخیر نسبتا طولانی مدت عرضه کالکشن ریمستر دو بازی دیگر مجموعه Life Is Strange (که شامل نسخه‌ی ریمستر بازی Life Is Strange و نسخه‌ی ریمستر پیش‌درآمد آن یعنی بازی Life Is Strange: Before the Storm می‌شود)، طرفداران این سری روی پلتفرم نینتندو درهرصورت قادر خواهند بود تا بازی True Colors را ابتدا و پیش از عرضه‌ی بازی Life Is Strange Remastered Collection تجربه کنند.

True Colors داستان موسیقی‌دان جوانی به نام الکس چن را روایت می‌کند که به شهر کوچک هیون اسپرینگز برای شروع یک زندگی جدید سفر کرده است. پس از یک حادثه غیر عادی،‌ او حالا سعی می‌کند معمای مرگ ناگهانی برادرش و قدرت‌های فراطبیعی جدید خود را کشف کند.

بازی Life is Strange: True Colors در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برای پلتفرم‌های گوگل استیدیا، پی‌سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده