نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۹

اضافه شدن ورزشگاه فیلم Field of Dreams به بازی MLB The Show 21

روز گذشته شرکت سونی اینتراکتیو تایید کرد استادیوم ورزشی فیلم مشهور Field of Dreams برای بازی MLB The Show 21 عرضه می‌شود.

براساس پستی که در وبلاگ رسمی پلی استیشن قرار گرفته است، ورزشگاه بیسبال فیلم Field of Dreams امروز در قالب یک آپدیت رایگان برای دارندگان بازی MLB The Show 21 منتشر می‌شود. این به‌روزرسانی که قرار است به مناسبت دیدار روز پنج‌شنبه دو تیم بیسبال New York Yankees و Chicago White Sox در این ورزشگاه عرضه شود، علاوه‌براین استادیوم محتوای تازه‌ی دیگری نیز به این بازی ورزشی اضافه خواهد کرد.

ورزشگاه The Field of Dreams در ایالت آیوا قرار دارد و طرفداران آن را یکی از زمین‌های مشهور ورزش بیسبال در آمریکا می‌دانند. سال گذشته مؤسسه Major League ‌Baseball با تأسیس یک ورزشگاه بزرگ‌تر و مدرن‌تر در فاصله ۲۰۰ متری از ورزشگاه اصلی Field of Dreams تصمیم داشت تا دیدار پلی‌آف لیگ بیسبال میان این دو تیم را در این زمین برگزار کند، اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا این مسابقه یک‌سال به تعویق افتاد. این ورزشگاه جدید که حدود هشت هزار نفر ظرفیت دارد، کاملا براساس معماری و ظاهر ورزشگاه قدیمی The Field of Dreams ساخته شده است و سازندگان آن را نوعی ادای دین به هواداران ورزش بیسبال و فیلم Field of Dreams می‌دانند.

فیلم سینمایی سرزمین رؤیاها (۱۹۸۹) با بازی کوین کاستنر به‌عنوان یکی از فیلم‌های خاطره‌انگیز و نمادین ورزش بیسبال شناخته می‌شود و دیدار دو تیم نیویورک یانکیز و شیکاگو وایت ساکز در این ورزشگاه الهام بخش تیم بازی‌سازی San Diego Studio بود تا با بازسازی این استادیوم جدید در بازی MLB The Show 21 به هواداران شانس تجربه‌ی رقابت در این زمین خاطره انگیز را بدهند. به‌گفته‌ی سونی توسعه‌دهندگان تیم سن دیگو در بازسازی دیجیتالی این ورزشگاه جدید از سازندگان اصلی آن و مؤسسه Major League Baseball نیز کمک گرفتند و بازیکنان می‌توانند از همین امروز به این ورزشگاه در تب Classic Stadiums در منوی بازی دسترسی داشته باشند.

شما می‌توانید در ادامه تریلر منتشر شده از این بازی را از آپارات زومجی تماشا کنید:

دانلود از آپارات

شان رابلز، طراح ارشد محیط در استودیوی سن دیگو دیدگاه خود را این آپدیت جدید این‌طور بیان می‌کند: «به‌خاطر دارم زمانی‌که این فیلم را همراه پدرم در سال ۱۹۸۹ در سینما تماشا کردم، چقدر برای بازی در این ورزشگاه هیجان زده بودم. به همین دلیل زمانی‌که فرصت ساخت مجازی این ورزشگاه برای تیم ما به‌وجود آمد، با خودم فکر کردم این بهترین فرصتی خواهد بود تا بتوانیم این تجربه بازی در این استادیوم را برای طرفداران بیسبال فراهم کنیم.»

علاوه‌براین ورزشگاه جدید، محتوای مرتبط با این فیلم در بخش Diamond Dynasty Mode، مود Showdown vs Felix Hernandez، یک نقشه‌ی Conquest جدید، یک بسته Choice Pack و یک ایونت جدید از جمله مواردی هستند که در جریان این آپدیت رایگان به این بازی اضافه می‌شوند.

همچنین کاربرانی که مایل به تجربه‌ی این محتوای جدید هستند، می‌توانند تا تاریخ ۱۸ اوت (۲۷ مرداد) نسخه استاندارد این بازی را با ۲۹ درصد تخفیف برای پلی استیشن 5 و ۳۳ درصد تخفیف برای پلی استیشن 4 از فروشگاه پلی استیشن استور خریداری کنند.

طبق آخرین گزارش منتشر شده از سوی سونی، بازی MLB The Show 21 در سه ماه ابتدایی عرضه در حدود ۲ میلیون نسخه به فروش رفته است و در این مدت حدود ۴ میلیون بار نیز دانلود شده است؛ عددی که بدون شک موفقیت بازی در عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس در هنگام انتشار را نشان می‌دهد.

بازی MLB The Show 21 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده