نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۳

آغاز بتای محدود Diablo 2: Resurrected در روزهای آتی

شرکت بلیزارد رسما تایید کرد در هفته‌های پیش رو دو نسخه‌ی بتا برای بازی نقش آفرینی Diablo 2: Resurrected منتشر خواهد شد.

براساس پستی که روز گذشته در وبلاگ رسمی مجموعه دیابلو منتشر شده است، طرفداران نسخه بازسازی شده قسمت دوم این سری به‌زودی می‌توانند در رویداد انتشار نسخه‌‌ی بتای این بازی شرکت کنند. این رویدادها برای برگزاری در دو آخر هفته برنامه‌ریزی شده است و کاربرانی که پیش از این هر نسخه از بازی را پیش خرید کرده باشند، می‌توانند از فردا نسبت به دانلود فایل‌های بتای محدود این بازی اقدام کنند. حجم این بتا روی پلتفرم پی‌سی حدود ۳۰ گیگابایت خواهد بود.

دسترسی Early Access به این بتا از ساعت ۲۱:۳۰ سیزدهم اوت (۲۲ مرداد) به وقت تهران آغاز خواهد شد و بازیکنان این بازی روی تمام پلتفرم‌ها (به جز نینتندو سوئیچ) می‌توانند تا ساعت ۲۱:۳۰ هفدهم اوت (۲۶ مرداد) به وقت تهران گیم‌پلی بازسازی شده این بازی آرپی‌جی کلاسیک را تجربه کنند. مشکلات تکنیکی و سخت‌افزاری به‌عنوان دلایل عدم عرضه این دو بتا برای پلتفرم نینتندو سوئیچ اعلام شده است.

طبق تایید بلیزارد کاربران پلتفرم پلی استیشن برای تجربه این بتای زودهنگام به داشتن اشتراک پلی استیشن پلاس احتیاجی نخواهند داشت اما کاربران ایکس باکس برای شرکت در این نسخه  به اشتراک Xbox Live Gold نیاز خواهند داشت. دسترسی به این بتای زودهنگام تنها برای کاربرانی که یکی از دو نسخه Diablo® II: Resurrected یا Diablo® Prime Evil Collection را خریداری کرده باشند مجاز خواهد بود. این بتا از سیستم cross-progression نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پس از اتمام مدت برگزاری این نسخه‌ی محدود بتا، تمامی کاربران می‌توانند از ساعت ۲۱:۳۰ بیستم اوت (۲۹ مرداد) به وقت تهران در بتای عمومی این بازی شرکت کنند. این بتا از تاریخ هفدهم اوت (۲۶ مرداد) برای پیش دانلود در فروشگاه‌های دیجیتالی همه‌ی پلتفرم‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. بتای عمومی تا ساعت ۲۱:۳۰ بیست و سوم اوت (۱ شهریور) به وقت تهران به رایگان در دسترس همه‌ی بازیکنان خواهد بود و پس از در ماه سپتامبر هواداران بلاخره می‌توانند منتظر انتشار نسخه نهایی بازی باشند.

تصویر شخصیت قابل بازی Paladin در بازی Diablo 2: Resurrected

در جریان این دو بتا طرفداران می‌توانند گیم‌پلی دو کلاس جدید Druid و Paladin به همراه سه کلاس Sorceress، Barbarian و Amazon را که در نسخه‌ی تست آلفای بازی نیز حضور داشتند امتحان کنند. بازیکنان در قالب گروه‌های هشت نفره در یک نقشه قادر به تجربه اکت اول و دوم بخش کمپین بازی خواهند بود. براساس تایید بلیزارد هرچه تعداد بازیکنان هر گروه بیشتر باشد، میزان XP دریافتی و کیفیت لوت‌های دریافتی از نابودی هیولاها نیز بیشتر خواهد بود. دو چپتر Act I: The Sightless Eye و Act II: The Secret of the Vizjerei و کات‌سین های آن‌ها به‌صورت کاملا بازسازی شده در طول برگزاری این دو بتا قابل بازی هستند و بازیکنان همچنین می‌توانند در قسمت PvP بازی به نبرد دوئل کردن با یکدیگر بپردازند.

تمامی بازیکنانی که قبل از انتشار نسخه‌ی دسترسی زودهنگام، بازی Diablo II: Resurrected را خریداری کرده باشند و بازی Diablo III را نیز پیش از این در کتابخانه‌ی بازی های خود داشته باشند، به محض دسترسی به بتا آیتم Heritage of Arreat را به‌عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. کاربرانی که نسخه Diablo Prime Evil Collection را پیش‌خرید باشند، می‌توانند آیتم Mephisto pet و Hatred’s Grasp wings را برای استفاده در بازی Diablo III دریافت کنند.

بازی Diablo 2: Resurrected در تاریخ ۲۳ سپتامبر (اول مهر) برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده