// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۰

اپراتور جدید Rainbow Six Extraction در تریلر تازه این بازی

یوبیسافت به تازگی با انتشار تریلری، به معرفی یکی از اپراتورهای بازی Rainbow Six Extraction به نام الا پرداخت.

بعد از گذشت چندین ماه انتظار، شایعات و اطلاعات فاش شده درباره بازی Rainbow Six Quarantine، یوبیسافت بالاخره از این بازی با نام رسمی Rainbow Six Extraction رونمایی کرد و چندی پیش نیز این بازی طی برنامه اختصاصی Ubisoft Forward به طور کامل معرفی شد. 

برخلاف انتظار یوبیسافت، پس از نمایش گیم‌پلی Extraction این بازی نتوانست مثل Rainbow Six Siege بین طرفداران هیجان خاصی به‌پا کند. یوبیسافت پیش از عرضه، جزئیات جدیدی از این بازی شوتر را منتشر خواهد کرد که امیدواریم به زودی شاهد چیزی باشیم که نظر طرفداران را تغییر دهد.

در تریلر جدیدی که به تازگی منتشر شده است، Ela یکی از هجده اپراتور بازی Rainbow Six Extraction است که هنگام عرضه‌ی بازی در دسترس خواهند بود. الا به عنوان یک شورشی واقعی توصیف شده است و از Grzmot Mine استفاده می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد مین‌های چسبنده‌ای را پرتاب کنند که حواس دشمنان را پرت می‌کند. او همچنین در برابر اثرات ضربه مغزی مقاوم است و اپراتوری مناسب برای نوعی از بازیکنان است که دوست دارند مدام در حرکت باشند. در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه منتشر شده با محوریت الا را تماشا کنید.

بازی Rainbow Six Extraction در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و استادیا عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده