// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۴

اعلام تاریخ عرضه بازی Rainbow Six Extraction با دو تریلر [E3 2021]

یوبیسافت با نمایش یک تریلر سینماتیک و یک تریلر گیم‌پلی به ارائه‌ی اطلاعات بیشتر راجع به بازی Rainbow Six Extraction پرداخت که در آن گیمرها به مبارزه با چند نوع از موجودات خطرناک خواهند رفت.

در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) بازی Rainbow Six Extraction برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. این بازی به‌صورت کامل از کراس‌پلی پشتیبانی می‌کند و در آن می‌توان چند اپراتور آشنا از بازی Rainbow Six Siege را مشاهده کرد. همچنان گیمرهایی که وقت زیادی برای بازی Rainbow Six Siege گذاشته‌اند، پاداش‌هایی به‌خصوص در هر دو این بازی‌ها دریافت خواهند کرد.

در بازی Rainbow Six Extraction گیمر مقابل چند نوع از موجودات زامبی‌مانند جهش‌یافته با یک انگل فضایی قرار می‌گیرند و با یک یک‌نفره، دونفره یا سه‌نفره مشغول مبارزه شوند. همچنین آن‌ها گاهی قدم به مکان‌هایی می‌گذارند که حضور در آن‌ها خطر فراوانی برای بازیکن دارد و می‌تواند برای او پاداش‌ها یا ضررهای زیادی را به همراه داشته باشد. گاهی باید به دل این موجودات خطرناک بزنید و برای نجات دادن یکی از اعضای تیم بجنگید. گاهی مواقع هم نوع ایپکس مواجه می‌شوید که قدرت بسیار زیادی دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع YT/Ubisoft
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده