نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۶

تیزر Starfield بدون استفاده از ابزار سینمایی ساخته شده است

بتسدا اعلام کرده که تیزر بازی Starfield که در جریان رویداد E3 2021 نمایش داده شد، بدون استفاده از هیچگونه ابزارهای سینمایی ساخته شده بود.

تیزرهای گیم‌پلی بازی‌ها که به‌جای نمایش گیم‌پلی واقعی از جلوه‌های سینمایی درون بازی استفاده می‌کنند، معمولاً کمی بهتر از تریلرهای کامل CG به نظر می‌رسند، اما با اینحال، شامل یک سری اطلاعاتی هستند که ایده‌ی خوبی از محیط بازی را به بیننده ارائه می‌کنند. مثلاً اینکه جلوه‌های بصری بازی به چه شکلی خواهند بود یا اینکه سطح گرافیک بازی در چه حد است. بازی مورد انتظار Starfield از استودیوهای بازی‌سازی بتسدا نیز یکی از همین تیزرها را در E3 2021 به نمایش گذاشته و ظاهراً از نظر جلوه‌های بصری شباهت بسیار زیادی به محیط واقعی بازی خواهد داشت.

کیث بلترامینی، طراح ارشد نورپردازی محیط بازی در استودیوی بتسدا، ازطریق پروفایل ArtStation خود اعلام کرده که کل تیزر بازی Starfield «به‌طور کامل درون بازی» ساخته شده و در آن «از هیچ ابزار سینمایی استفاده نشده است.»

دانلود از آپارات

ظاهراً بتسدا برای شروع فرایند ساخت بازی استارفیلد، در موتور بازی‌سازی Creation Engine تغییرات زیادی را ایجاد کرده است. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که سیستم انیمیشن موتور گرافیکی این بازی به‌طور کامل بازطراحی شده است، به طوری که توسعه‌دهندگان این بازی از آن به‌عنوان Creation Engine 2 یاد می‌کنند.

علاوه‌بر این، اخیراً ویدیو دیگری از پشت صحنه ساخت بازی Starfield منتشر شده بود که Into the Starfield: The Journey Begins نام داشته و چند تصویر هنری از روند ساخت این بازی شامل تجهیزات، شهرها و سیاره‌‌ی بیگانگان را نشان می‌داد. علاوه‌بر این، تاد هاوارد در مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری تلگراف مقیاس بزرگ بازی و شباهت‌های آن به ساختار الدر اسکرولز 5 صحبت کرده بود. که شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل، در اینباره بیشتر بخوانید.

Starfield در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر خواهد شد. اگر شما هم برای تجربه استارفیلد هیجان زده هستید، نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده