نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۲

صحبت‌های رئیس شعبه آمریکای نینتندو در مورد تاثیر سوییچ روی طول عمر کنسول ها

مدیر شعبه آمریکا نینتندو، طی مصاحبه‌ای تاکید کرد که پس از گذشت پنج سال از عمر نینتندو سوییچ، این کنسول هیریدی چرخه عمر کنسول‌ها را از نو تعریف کرده است.

معمولا کنسول‌های نینتندو طول عمری بین ۵ تا ۶ سال را به خود می‌بینند اما به‌نظر می‌رسد این موضوع برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ کمی متفاوت است. چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که باوجود گذشت پنج سال از عمر سوییچ، اما فروش این کنسول در سراسر جهان همچنان فوق‌العاده است و طی آخرین گزارش ارایه شده از مرز ۸۴ میلیون واحد نیز عبور کرده است. 

نینتندو چندی پیش اعلام کرد که چرخه عمر کنسول نینتندو سوییچ بیشتر از کنسول‌های گذشته خواهد بود. مسئله‌ای که داگ بوزر، مدیر شعبه آمریکا نینتندو، نیز طی مصاحبه‌ای آن را تایید و تکرار کرده است. 

«همزمان با ورود به پنج سالگی نینتندو سوییچ، این کنسول در حال ارایه یک تعریف مجدد از نحوه چرخه عمر یک کنسول و محتواهایی که در این راه برای آن عرضه می‌شود، است.» حدود یک سال پیش بود که نینتندو اعلام کرده بود که طول عمر کنسول موفق سوییچ تقریبا به نیمه راه خود رسیده است. 

درکنار یک تجربه جدید و طراحی هیبریدی منحصربه‌فرد سوییچ، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت آن پشتیبانی فوق‌العاده نینتندو و استودیوهای مختلف بازی‌سازی از آن بوده است. حال باید منتظر ماند و دید طی دو سال آینده و با انتشار آثار بزرگی چون Metroid Dread، بازی Pokemon Brilliant Diamond and Shining Pearl، بازی Splatoon 3 و شاید از همه مورد انتظارتر بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 نینتندو سوییچ می‌تواند رکورد پرفروش‌ترین کنسول تاریخ را به نام خود ثبت کند یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص آینده این کنسول را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده