نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۴

تریلر گیم پلی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 منتشر شد [E3 2021]

بالاخره پس از یک انتظار طولانی، نینتندو در دایرکت خود در E3 2021 تریلر جدیدی از بازی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 را منتشر کرد.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در E3 2019 رسما معرفی شد، اما از آن زمان شاهد انتشار اخبار یا تصویر جدیدی از این بازی نبودیم و حالا در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو در اختتامیه دایرکت خود در E3 2021 از تریلر جدید دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild پرده برداشت. اگرچه طرفداران کم کم از پخش نمایش جدیدی از این بازی ناامید شده بودند، اما بالاخره نینتندو سکوت خودش را شکست و تریلر جدیدی از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر کوتاهی از گیم‌پلی بازی هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در طول تریلر جدید بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 شاهد نمایش گیم‌پلی بازی هستیم که در آن لینک در حال مبارزه با دشمنان مختلف دیده می‌شود. همچنین قابلیت‌های مختلف و چالش‌های جدیدی نیز در طول تریلر شاهد هستیم و علاوه‌براین، تهدید جدید و خطرناکی که دنیای زلدا و Breath of the Wild را تهدید می‌کند، نیز در پایان تریلر به نمایش گذاشته شد تا طرفداران بیشتر با اتفاقات این قسمت آشنا شوند.

نینتندو همچنین در پایان تریلر تایید کرد که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد، اما نام رسمی قسمت جدید بازی زلدا، اطلاعات یا تاریخ دقیق‌تری اعلام نشده است و نینتندو تنها طرفداران را به صبوری برای انتشار اطلاعات و نمایش‌های جدید دعوت کرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده