نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۵

ساخت بازی Indiana Jones در مراحل ابتدایی قرار دارد

پیت‌ هاینز معاون ارشد بازاریابی شرکت بتسدا، به‌تازگی اعلام کرد که روند توسعه بازی Indiana Jones، ساخته جدید استودیوی ماشین‌گیمز، در مرحله بسیار اولیه خود قرار دارد.

چندی پیش شرکت بتسدا با نمایش یک تیزر کوتاه از ساخته جدید استودیوی ماشین‌گیمز، سازنده Wolfenstein، رونمایی کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا به یاد دارید که تنها اطلاعاتی که تیزر معرفی بازی Indiana Jones به مخاطبان ارایه داد در دست ساخت بودن این اثر و عرضه آن در تاریخ نامعلومی بود.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد علاقه‌مندان به Indiana Jones فعلا به این زودی‌ها نباید منتظر تجربه آن باشند؛ چراکه ساعاتی پیش پیت‌ هاینز معاون ارشد بازاریابی شرکت بتسدا، طی مصاحبه‌ای با رسانه گیم‌اسپات، اعلام کرد همان‌طور که از تیزر منتشر شده قابل تشخیص است، روند توسعه بازی Indiana Jones در مرحله بسیار بسیار اولیه خود قرار دارد. 

«به‌طور مشخص ما صرفا ماهیت این پروژه را اعلام کردیم؛ با این اوصاف احتمالا می‌توانید خودتان حدس بزنید که چه میزان از ساخت بازی باقی مانده است. در این لحظه تیم سازنده این بازی در مرحله بسیار بسیار بسیار اولیه قرار دارد.»

حال باید منتظر ماند و دید بازی مورد انتظار Indiana Jones با تمام این تفاسیر می‌تواند به‌عنوان یک اثر شایسته منتشر شود و این میزان انتظار طرفداران خود را برآورده کند یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما و دیگران نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده