نویسنده: شعیب شاهدی
// پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۰

کار تاد هاوارد روی بازی Indiana Jones تاثیری روی پروژه‌های دیگر بتسدا نخواهد داشت

گویا حضور تاد هاوارد در تیم ساخت Indiana Jones تاثیری روی پروژه‌های دیگر بتسدا مثل The Elder Scrolls 6 و Starfield نخواهد گذاشت.

دیروز Lucasfilm Games اعلام کرد که استودیو توسعه‌دهنده بازی Wolfenstein وظیفه توسعه اثر جدید بتسدا را برعهده دارد. طبق این خبر MachineGames درحال کار روی بازی Indiana Jones است؛ همچنین تایید شد که تاد هاوارد به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حاضر خواهد بود. در حال‌حاضر تاد هاوارد وظیفه کارگردان بازی‌های موردانتظار The Elder Scrolls 6 و Starfield را برعهده دارد و همین موضوع باعث گمانه‌زنی درباره‌ی تاثیر منفی این تصمیم روی روند توسعه‌ی این دو بازی محبوب و جهان‌باز بتسدا شده است.

البته در این زمینه جای نگرانی وجود ندارد؛ چون پیت هاینز، مدیر ارشد بتسدا، در جواب یکی از هواداران در تویتر به این نگرانی‌ها اشاره کرده و گفته است که تاد هاوارد در پروژه‌های متعددی به‌غیر از Indiana Jones هم به عنوان تهیه کننده اجرایی نقش دارد؛ که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به برنامه‌ی Fallout TV اشاره کرد. طبق گفته‌های هاینز این وظایف مختلف نمی‌توانند روی توسعه‌ی بازی‌های The Elder Scrolls 6 و Starfield تاثیری بگذارند؛ چون تمرکز اصلی هاوارد روی کارگردانی این آثار است و وقت بیشتری را به آن‌ها اختصاص می‌دهد.

بازی elder scrolls 6 از بتسدا

هنوز نمی‌دانیم که چه زمانی می‌توانیم انتظار اخبار جدید را از این دو بازی داشته باشیم. طبق گفته‌های بتسدا زمان زیادی تا رونمایی از Starfield باقی مانده است و انتشار جزییات درباره‌ی نسخه‌ی ششم از دنیای گسترده و محبوب The Elder Scrolls، حتی ممکن است تا چند سال طول بکشد.

باتوجه به اینکه بتسدا در اختیار مایکروسافت است، در حال‌حاضر مشخص نیست این بازی‌ها روی چه پلتفرم‌هایی عرضه می‌شوند. گرچه تاد هاوارد گفته است که لزومی ندارد The Elder Scrolls 6 و Starfield در دسته‌ی آثار انحصاری ایکس باکس قرار بگیرند؛ ولی جیم رایان، مدیر عامل پلی استیشن، در این مورد اظهار بی‌خبری کرده و گفته است مطمئن نیست که آیا این بازی‌ها برای PS5 منتشر می‌شوند یا نه.

تویت پیت هاینز در جواب یکی از طرفداران در ادامه آمده است:

«در حال‌حاضر تاد مدیر اجرایی خیلی از پروژه‌ها از جمله برنامه‌ی Fallout TV است؛ ولی تمرکز اصلی او همچنان روی کارگردانی بازی‌های موردانتظار TES6 و Starfield قرار دارد و اخبار امروز تاثیری روی این ماجرا ندارد.»

نظر شما درباره‌ی سرعت توسعه‌ی بازی‌های The Elder Scrolls 6 و Starfield چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gaming bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده