// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۳

Bayonetta 3 کماکان در دست ساخت قرار دارد

بیل ترینن و نیت بیهلدورف از نینتندو آمریکا تایید کرده‌اند که مراحل ساخت بازی Bayonetta 3 خوب پیش می‌رود.

بازی Bayonetta 3 برای اولین‌بار در مراسم جوایز بازی سال ۲۰۱۷ به همراه یک تیزر معرفی شد و پس از آن نیز هیچ ویدیو یا اخبار جدیدی درباره‌ی این بازی به گوش نرسید. طرفداران بایونتا مدت‌ها است که در انتظار عرضه‌ی قسمت سوم این مجموعه‌ی اکشن محبوب هستند. هیدکی کامیا، کارگردان بازی Bayonetta 3 از استودیوی Platinum Games تا به الان در جریان گفت‌وگوهای مختلف خود اشاره کرده که توسعه بازی در مراحل خوبی به‌سر می‌برد و این بار نینتندو قصد دارد دوباره این خبر را به طرفداران یادآوری کند.

 سایت گیم اسپات اخیراً با بیل ترینن، مدیر ارشد بازاریابی محصولات نینتندو از آمریكا، و نیت بیلدورف، مدیر ارشد محلی سازی، در مورد بازی Bayonetta 3 مصاحبه كرده است. هنگامی که از آن‌ها پرسیده‌ شد که آیا بازی Bayonetta 3 هنوز وجود دارد بیلدورف گفت:« قطعاً هنوز هم وجود دارد و می‌توانم آن را تأیید كنم.»

در همین حال ترینن اضافه کرد:«من حتی یک قدم جلوتر می‌روم و می‌گویم نه‌تنها این بازی وجود دارد بلکه مراحل ساخت آن نیز خوب پیش می‌رود. ما دوست داریم که هر زمان بازی آماده نمایش باشد و همچنین وقتی توسعه‌دهنده آماده نمایش آن‌ها باشد، چیزهایی را نشان دهیم. بنابراین ما نمایشی از این بازی را در رویداد E3 نداریم، اما با ما همراه باشید.»

در اوایل سال جاری، هیدکی کامیا پیشنهاد کرد که تا زمانی‌که واقعاً چیزی در مورد بازی Bayonetta 3 بشنویم، بهتر است این بازی را فراموش کنید. شاید این توصیه بسیار عاقلانه‌ای باشد. 

هیدکی کامیا در اوایل سال جاری میلادی نیز اعلام کرد که طرفداران اخبار بیشتری از مراحل ساخت این بازی در سال ۲۰۲۱ خواهند شنید. هنوز نیمی از سال باقی مانده است بنابراین شاید مدتی دیگر چیز جدیدی راجع به این بازی بشنویم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده