// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۴

عذرخواهی بتسدا از طرفداران پلی استیشن بابت انحصاری بودن بازی Starfield

پیت هاینز، یکی از مدیران ارشد بتسدا به‌تازگی در مصاحبه‌ای گفته واقعا کار خاصی از دستش برنمی‌آید؛ به‌جز اینکه از طرفداران پلی استیشن به‌خاطر انحصاری بودن Starfield عذرخواهی کند.

پیت هاینز، معاون ارشد شرکت بتسدا به‌تازگی با وب‌سایت گیم‌اسپات مصاحبه‌ای داشته است. مصاحبه‌گر در جایی می‌پرسد پس از خریداری شدن بتسدا توسط مایکروسافت، حالا Starfield و بازی‌های دیگر بتسدا به انحصار ایکس باکس در آمده‌اند و او دراین‌باره چه نظری دارد؟ هاینز در پاسخ بابت این موضوع از طرفداران پلی استیشن عذرخواهی می‌کند و البته مشخص است که این تنها کاری است که از دستش برمی‌آید؛ چراکه او قطعا این اختیار را ندارد که شرایط را تغییر داده و مثلا استارفیلد، The Elder Scrolls 6 و Redfall را برای پلی استیشن 5 هم عرضه کند.

او می‌گوید: «اگر یکی از طرفداران پروپاقرص آثار ما باشید و ببینید که بازی بعدی ما قرار نیست برای پلتفرمی که در اختیار دارید، منتشر شود، احتمالا ناراحت و عصبانی می‌شوید و من کاملا این را درک می‌کنم. جدا من آن حس ناامیدی را که به آدم دست می‌دهد، می‌فهمم. البته من واقعا نمی‌دانم چگونه می‌توان چنین احساساتی را مهار کرد. هیچ‌وقت نمی‌آیم بگویم «اوه! فلان کار را انجام دهید تا حال‌تان بهتر شود».»

«نمی‌دانم چگونه باید ناراحتی طرفداران پلی استیشن 5 را تسکین دهم و تنها می‌توانم بگویم که من خود روی پلی استیشن 5 بازی می‌کنم و آثاری هستند که همچنان دوست دارم روی این کنسول تجربه کنم. بااین‌حال، اگر می‌خواهید استارفیلد را تجربه کنید، باید بگویم که متاسفم و واقعا «عذر می‌خواهم». عذرخواهی می‌کنم، چون واقعا کار خاصی از دستم برنمی‌آید و مطمئنم که این شرایط برای شما ناراحت‌کننده است.»

یک ربات و سفینه فضایی در محیط بازی Starfield

این در حالی است که تاد هاوارد به‌تازگی گفته با اینکه انحصاری بودن استارفیلد باعث می‌شود بازیکنان کمتری آن را تجربه کنند، ولی این تصمیم منجر به ساخته شدن «محصولی بهتر» خواهد شد؛ چراکه بتسدا باید برای پلتفرم‌های کمتری بازی را بهینه کند. او در این خصوص می‌گوید: «ما واقعا نمی‌خواهیم بخشی از بازیکنان را از تجربه‌ی استارفیلد محروم کنیم. بااین‌حال، اینکه بدانید دارید برای پلتفرم‌های مشخصی بازی می‌سازید و بتوانید روی توسعه‌ی بازی برپایه‌ی آن‌ها تمرکز کنید، درنهایت به محصول بهتری می‌رسید.»

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی عذرخواهی پیت هاینز چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده