// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۶

انتشار نمایشی جدید از بازی Avowed در آینده نزدیک

استودیوی آبسیدین گفته آن‌ها به‌دنبال این هستند که آنچه را که در بازی Avowed مشغول ساخت‌شان هستند، به‌زودی به طرفداران نشان دهند.

Obsidian Entertainment در کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا با دو نمایش حضور داشت؛ یکی مربوط‌به آپدیت جدید بازی Grounded و دیگر معرفی بازی The Outer Worlds 2. بااین‌حال، یکی از بازی‌های مورد انتظار آن‌ها یعنی Avowed در این رویداد غایب بود. حال اما آبسیدین به غیبت بازی نقش‌آفرینی فانتزی و اول‌شخص در دست ساخت خود واکنش نشان داده و در وب‌سایت ایکس باکس گفته تیم آن‌ها «به‌سختی در حال ساخت چیزی است که طرفداران بازی‌هایشان و دنیای Pillars of Eternity عاشقش می‌شوند.»

آبسدین می‌نویسد: «بااینکه فعلا چیزی برای نمایش نداریم، ولی به‌دنبال این هستیم تا آنچه را که [در این بازی] در حال ساخت‌شان هستیم، به‌زودی نشان دهیم.» البته این را باید درنظر گرفت که «به‌زودی» کلمه‌ای نسبی است و ممکن است به چند روز آینده یا چند ماه آینده اشاره داشته باشد. بااین‌حال، از طرفی اخیرا شایعاتی پخش شده مبنی بر اینکه کار ساخت Avowed تقریبا هماهنگ با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پیش می‌رود و به همین خاطر احتمالا باید برای انتشار تریلری از این بازی تا پایان سال ۲۰۲۱ و مثلا در گیم اورادز امسال منتظر باشیم.

Avowed قرار است علاوه‌بر انتشار روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی، در روز عرضه در دسترس مشترکان سرویس ایکس باکس گیم پس هم قرار بگیرد. گزارش‌ها حاکی از این است که وقایع Avowed در منطقه‌ی The Living Lands در Eora جریان دارد و شایعه شده که اواخر ۲۰۲۲ یا اوایل ۲۰۲۳ عرضه می‌شود. همچنین بازی دیگر در دست ساخت آبسیدین یعنی The Outer Worlds 2 در انحصار کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس و پی سی خواهد بود و اطلاعات زیادی از داستان و گیم‌پلی آن در دست نیست. البته سازندگان گفته بودند نسخه‌ی دوم اوتر ورلدز «در یک سیستم ستاره‌ای تازه با خدمه‌ی جدید» جریان دارد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده