نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۸

احتمال عرضه نشدن Fable و دو بازی انحصاری دیگر ایکس باکس تا سال ۲۰۲۳

براساس شایعات و حرف‌وحدیث‌های مطرح شده، Fable، بازی Perfect Dark و Avowed تا سال ۲۰۲۳ روانه بازار نخواهند شد.

شب گذشته بود که مایکروسافت رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا در E3 2021 را برگزار کرد؛ رویدادی ۹۰ دقیقه‌ای که در آن ۳۰ بازی مختلف معرفی و نمایش داده شد. 

حال در حالیکه تمام آثار حاضر در رویداد مایکروسافت برای عرضه در یکی دو سال اخیر برنامه‌ریزی شده‌اند، شایعات و حرف‌وحدیث‌هایی به‌تازگی مطرح شده که برای تجربه سایر بازی‌های مورد انتظار مایکروسافت باید زمان بیشتری منتظر بمانیم. 

باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش جف گراب، نویسنده GamesBeat ادعا کرده است که بازی Fable از استودیوی پلی‌گراند گیمز، بازی Avowed از استودیوی آبسیدین و همچنین بازی Perfect Dark از استودیوی The Initiative احتمالا تا سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهند شد.

گراب همچنین تاکید کرده است که آثاری چون Contraband از آوالانچ، بازی Hellblade 2 استودیو نینجا تئوری، بازی Everwild از استودیو Rare و بازی‌های جدید و معرفی نشده استودیو‌های اینگزایل (inXile Entertainment) و Compulsion Games همگی برای انتشار در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده‌اند. البته به‌تازگی شایعه‌ دیگری نیز مبنی‌بر به تأخیر افتادن زمان عرضه بازی Everwild تا سال ۲۰۲۴ مطرح شده است.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزها و ماه‌های آینده آیا خبری از اعلام تاریخ عرضه دقیق بازی‌های ذکر شده خواهد شد یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات خود در این خصوص را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده