// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵

ویدیو گیم پلی بازی Kena: Bridge of Spirits به همراه توضیحات سازندگان

توسعه‌دهندگان بازی Kena: Bridge of Spirits در ویدیو جدیدی که به‌تازگی منتشر شده است، در مورد روند توسعه‌ و گیم‌پلی این بازی صحبت می‌کنند.

بازی Kena: Bridge of Spirits اولین بازی استودیو Ember Lab به‌حساب می‌آید که از پس از اولین نمایش خود در سال گذشته، طرفداران زیادی به‌دست آورده است. به‌تازگی ویدیو گیم‌پلی جدیدی از این بازی در لایو استریم Tribeca Games Spotlight 2021 منتشر شده است که در آن توسعه‌دهندگان آن یعنی مایک و جاش گریر در مورد نحوه‌ی ارائه بازی و چالش برانگیز بودن آن نسبت به سینمای سنتی صحبت کردند.

هنگام کاوش در محیط بازی، کنا ممکن است با "خاطره‌ای" رو‌به‌رو شود که او را در مسیر خاصی هدایت می‌کند. در موارد دیگر Rotها، موجوداتی کوچک، سیاه‌رنگ و دارای چشم‌های بسیار بزرگ که کلاه‌های متفاوتی به سر می‌کنند و گیمر قابلیت شخصی‌سازی آن‌ها را دارد، ممکن است یک شی قابل‌توجه مانند یک مجسمه روباه که می‌توان با کمک آن‌ها بازیابی شود را نشان دهند. کنا علاوه‌بر پریدن، وسایل دیگر  قابل استفاده‌ای نیز دارد. او می‌تواند با کمان خود به گلوله‌های درخشان روی گل‌های خاصی شلیک کند و خود را به سمت آن‌ها بکشد.

همچنین برادران گری درمورد کیفیت انیمیشن بازی صحبت کردند و بیان کردند که چگونه بسیاری از انیماتورهای بازی سابقه‌ی کار در صنعت فیلم داشته‌اند. همچنین در پایان این ویدیو باس فایت هیجان انگیری نمایش داده می‌شود که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید.

بازی مستقل Kena: Bridge of Spirits که با همکاری SIE (بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی) ساخته شده است، در تاریخ ۲ شهریور ماه روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده