// جمعه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۱

نقش موجودات کوچک Kena: Bridge of Spirits در سیستم مبارزه بازی

بازی Kena: Bridge of Spirits در تابستان پیش‌رو عرضه می‌شود. سازندگان حالا اطلاعات بیشتری راجع به موجودات سیاه‌رنگ و چشم‌درشت همراه‌شده با کنا در بازی منتشر کرده‌اند.

بسیاری از افرادی که تریلرهای بازی Kena: Bridge of Spirits را دوست داشتند، به‌شدت جذب Rotها شدند؛ موجوداتی کوچک، سیاه‌رنگ و دارای چشم‌های بسیار بزرگ که کلاه‌های متفاوتی به سر می‌کنند و گیمر قابلیت شخصی‌سازی آن‌ها را دارد. اما Rotها فقط گلوله‌ی نمک و دوست‌داشتنی نیستند. بلکه در مبارزات نقش دارند و روی درمان شدن پروتاگونیست داستان تاثیر می‌گذارند. از جست‌وجوی کامل هر محیط تا حل کردن برخی از پازل‌ها؛ آن‌ها در انواع‌واقسام مراحل بخشی از گیم‌پلی بازی Kena: Bridge of Spirits هستند.

هجوم گروهی به سمت دشمنان، پرتاب گلوله‌ی انرژی از راه دور به سمت آن‌ها، تغییر شکل، له کردن برخی از موجودات کوچک بد و درمان بازیکن تنها برخی از قابلیت‌های Rotها هستند. شما مدام باید برای بزرگ و بزرگ‌تر کردن گروه Rotهای همراه‌شده با خود تلاش کنید تا قدرت بیشتری داشته باشید.

جاش گریر و مایک گریر، دو موسس استودیو Ember Lab راجع به بازی Kena: Bridge of Spirits می‌گویند: «کنا توانایی ترکیب توانایی‌های خود با این موجودات را دارد؛ تا بازیکن بتواند راه‌هایی جالب و به‌خصوص برای شکست دشمنان پیدا کند. آن‌ها می‌توانند یک ابر بزرگ به وجود بیاورند که ناگهان شکل آن عوض می‌شود و دشمن را زیر خود له می‌کند. پس پیدا کردن Rotهای بیشتر به گیمر اجازه‌ی افزایش توانایی‌های کنا را می‌دهد.

بازیکن به کمک آن‌ها حتی می‌تواند متوجه نقاط ضعف دشمن شود. شما مدام در حال تصمیم‌گیری بین استفاده از قدرت Rot برای افزایش سلامتی خود یا حمله به دشمن هستید».

یکی از موجودات سیاه رنگ کوچک و بامزه بازی Kena Bridge of Spirits با چشمان درشت خود و کلاه روباه

استودیو Ember Lab بازی Kena: Bridge of Spirits را در تاریخ ۲۴ اوت (۲ شهریور) روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد کرد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده