// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۵

سلاح های جدید در بسته الحاقی The Virtuous Cycle بازی Mortal Shell

استودیو کولد سیمتری به‌تازگی The Virtuous Cycle، بسته الحاقی جدید بازی Mortal Shell را با انتشار یک تریلر معرفی کرده است.

سال گذشته بود که بازی Mortal Shell روانه بازار شد و توانست یک تجربه سولز لایک خوب را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین چند ماه پیش هم نسخه ارتقا یافته آن از نظر بصری و نرخ فریم، برای پلتفرم‌های نسل نهمی عرضه شد. 

این در حالی است که استودیو کولد سیمتری (Cold Symmetry)، سازنده مورتال شل، به‌تازگی بسته الحاقی جدید بازی را معرفی کرده است. The Virtuous Cycle نام بسته الحاقی جدید بازی مورتال شل است که متاسفانه هنوز تاریخ انتشار آن اعلام نشده است، اما در جریان تریلر معرفی بازی، شاهد حضور قهرمان داستان هستیم که دشمنان خود را با یک سلاح کاملا جدید از بین می‌برد. سلاحی که دو ظاهر متفاوت دارد و به‌عنوان یک شمشیر هم می‌توان از آن استفاده کرد.

در انتها مشخص شد که بسته الحاقی The Virtuous Cycle به‌زودی برای کامپیوتر (استیم و فروشگاه اپیک گیمز)، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود. در زیر هم می‌توانید تریلر معرفی این بسته الحاقی را مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

بازی Mortal Shell توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. در توضیحات بررسی بازی Mortal Shell آمده است: 

ortal Shell با اینکه نسبت به سایر بازی‌های هم سبک خود بسیار کوتاه‌تر است، اما باید توجه داشت که با یک محصول ۳۰ دلاری روبه‌رو هستیم و ازطرفی تنوع مکانیسم‌های مبارزه‌ای درکنار ترکیب اسطوره شناسی با مهارت‌های هر شِل، سبب شده تا ارزش تکرار مورتال شِل افزایش پیدا کند. هر یک از چهار شِل بازی ویژگی‌های متفاوتی را در اختیار قهرمان داستان قرار می‌دهد و این مورد برای سلاح‌های بازی هم صدق می‌کند. بااین‌حال Mortal Shell از نظر هوش مصنوعی مشکلاتی را به خود اختصاص داده و کیفیت بافت‌های محیطی هم آنطور که باید و شاید خوب کار نشده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده