// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۹

نبردهای خونین Chivalry 2 در تریلر هنگام عرضه این بازی

تریلر هنگام عرضه‌ی Chivalry 2 به‌تازگی منتشر شده و در آن می‌بینیم کاراکترها با حملات خشن و بی‌رحمانه‌ی خود همدیگر را قلع‌و‌قمع می‌کنند.

Chivalry 2 چند روز دیگر در تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) عرضه می‌شود و حال Torn Banner Studios، سازنده‌ی بازی تریلر هنگام عرضه‌ی آن را منتشر کرده که در آن خشونت و هرج‌و‌مرج موجود در نبردهای چندنفره‌ی بازی به نمایش گذاشته می‌شود. در این تریلر شاهد هستیم که کاراکترهای بازی با انواع‌و‌اقسام سلاح‌ها از جمله شمشیر، منجنیق دستی و تبر جنگی به جان یکدیگر می‌افتند. همچنین همان‌طور که در تریلر مشخص است، در Chivalry 2 می‌توان اعضای بدن دشمنان را با سلاح قطع کرد. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه این بازی را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

۶۴ بازیکن به‌صورت همزمان می‌توانند در میادین نبرد Chivalry 2 با یکدیگر مبارزه کنند و در تریلر نیز می‌بینیم که وقتی این تعداد بازیکن در بازی یک‌جا جمع می‌شوند، می‌توانند صحنه‌های جالبی را خلق کنند. برای Chivalry 2 در چند ماه گذشته چند بار تست بتا برگزار شده و حالا نسخه‌ی کامل و نهایی آن قرار است در ۱۸ خرداد منتشر شود. پلتفرم‌های مقصد این بازی نیز شامل پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی هستند که البته نسخه‌ی پی سی آن در انحصار فروشگاه ایپک گیمز خواهد بود.

اگر بخواهیم Chivalry 2 را با بازی مشابه‌ای مانند Mordhau مقایسه کنیم، ساخته‌ی استودیوی تورن بنر گرافیک بهتری دارد، میزبان تعداد زیادی بازیکن است و همچنین از قابلیت کراس پلی پشتیبانی می‌کند. سیستم مبارزه‌ی مجموعه‌ی Chivalry در نسخه‌ی دوم از نو طراحی شده و حالا روی انتقال حس سنگینی حملات به بازیکنان تمرکز دارد. Chivalry 2 همچنین روی کنسول‌های نسل نهم از نرخ فریم ۶۰ پشتیبانی می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده