// یکشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۶

وجود نقشه های مختلف و حالت مبارزه ۶۴ نفری در بازی Chivalry II

استودیوهای بازی‌سازی Torn Banner به انتشار اطلاعات متفاوت راجع به بازی Chivalry II پرداختند؛ یک مولتی‌پلیر مبارزه‌محور که گیمرها را به قرون وسطی می‌برد.

بازی Chivalry II در تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. سازندگان هم تا به امروز با پخش ویدیوهای تبلیغاتی گوناگون به معرفی نقشه‌های متنوع و نژادهای مختلف حاضر در بازی Chivalry II پرداخته‌اند.

به تازگی جدیدترین تریلر کوتاه این بازی چندنفره سراغ نمایش نقشه Rudhelm رفت که گیمرها در آن یک محیط شهری مناسب برای محاصره مواجه می‌شوند. چون به شوالیه‌های قرارگرفته در دو طرف میدان نبرد اجازه‌ی سلاخی یکدیگر با روش‌های متفاوت را می‌دهد.

سازندگان بازی Chivalry II تایید کردند که محصول مورد بحث به صورت کامل از کراس‌پلی بین تمامی پلتفرم‌های مقصد پشتیبانی می‌کند. همچنین شرکت دیپ سیلور در مقام ناشر بازی نبردهای ۶۴نفره‌ی آنلاین آن را ارائه‌دهنده‌ی تجربه‌ای همچون حضور در قسمت نبرد حرام‌زادگان سریال Game of Thrones می‌داند. شما به ۴ کلاس اصلی دسترسی دارید و سپس با عمیق‌تر شدن شخصی‌سازی در ۱۲ زیرکلاس می‌توانید بازی را بیشتر باب میل خود کنید.

نقشه‌های متفاوت، سلاح‌های گوناگون و استفاده از خود محیط‌ها برای رسیدن به برتری. بازی Chivalry 2 حدودا ۹ سال پس از نخستین قسمت مجموعه از راه می‌رسد و باید دید چه‌قدر می‌تواند مطابق وعده‌ها از پس سرگرم کردن گیمرها در دل قرون وسطی بربیاید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده