// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۱

احتمال معرفی بازی The Outer Worlds 2 در E3 2021

براساس گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده، ممکن است استودیوی آبسیدین در نمایشگاه E3 پیش‌رو حضور پررنگی داشته باشد و از بازی The Outer Worlds 2 رونمایی کند.

به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت در E3 امسال بازی‌های زیادی را برای به نمایش گذاشتن، دارد. مراسم مشترک مایکروسافت و بتزدا در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) برگزار می‌شود و با نزدیک شدن به این رویداد، گمانه‌زنی و شایعات مختلفی از آنچه که ممکن است در این رویداد بیبینم یا خیر داغ می‌شود. باتوجه‌به اینکه مایکروسافت بازی‌های زیادی را در دست توسعه دارد، حدس و گمان‌های زیادی را به وجود آورده است به‌ویژه اینکه ممکن است استودیوی Obsidian Entertainment چیزهای هیجان انگیزی برای به نمایش گذاشتن داشته باشد.

براساس گزارش‌های قبلی، بازی نقش ‌آفرینی Avowed از این استودیو ممکن است در E3 حضور داشته باشد، اما احتمالا این تمام نمایش‌های آبسیدین نخواهد بود. طبق مقاله‌ جز کوردن از ویندوزسنترال که اخیرا منتشر شده، او در بخشی از این مقاله گفت براساس چیزهایی که شنیده ممکن است بازی The Outer Worlds 2 در کنفرانس مایکروسافت در E3 معرفی شود. باتوجه‌به اینکه بازی The Outer Worlds در سال ۲۰۱۹ منتشر شده، چندان دور از انتظار نیست که در E3 نسخه دوم بازی معرفی شود. بااین‌حال این اطلاعات هنوز تایید نشده است، بنابراین نمی‌توان در مورد درستی یا نادرستی این اطلاعات با قاطعیت صحبت کنیم.

در همین حال، طبق گزارش‌ها بسیاری از بازی‌های مایکروسافت ممکن است در E3 حضور داشته باشند که می‌توان به بازی‌هایی مانند بازی Halo Infinite، بازی Starfield، بازی Forza Horizon 5، بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 و Omen از استودیو آرکین اشاره کرد. البته به احتمال زیاد همه این بازی‌ها در E3 حضور نخواهند داشت، اما با این وجود باید منتظر رویداد جذابی باشیم.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده