// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۰

احتمال معرفی ۵ بازی بزرگ توسط مایکروسافت در E3 2021

طبق گزارش‌ها و اخبار ضد‌ و‌ نقیض یک اینسایدر ایکس باکس، مایکروسافت قصد دارد در E3 امسال حداقل از ۵ بازی بزرگ رونمایی کند.

با نزدیک شدن به نمایشگاه E3 2021، بحث اخبار و شایعاتی مربوط‌به بازی‌هایی که قرار است شاهد آن‌ها باشیم، مثل همیشه داغ می‌شوند. مایکروسافت مانند دیگر شرکت‌ها در حال حاضر دارای ویترین بزرگی است و طبق گزارش‌های زیادی که در مورد بعضی آثار به وجود آمده، احتمالاً قرار است شاهد اخبار زیادی باشیم. از جمله اعلام تاریخ انتشار بازی Starfield و اطلاعاتی در خصوص بازی Forza Horizon 5؛ اما ظاهراً جز این موارد، آثار دیگری هم وجود دارد.

کنسول های ایکس باکس سری ایکس و سری اس

Klobrille، اینسایدر شناخته شده ایکس باکس که قبلا هم اطلاعات داخلی مختلفی از مایکروسافت فاش کرده، اخیراً در انجمنی تحت عنوان Xbox Era شرکت و اظهار داشته است که طبق اطلاعات او، مایکروسافت در نمایشگاه E3 از حداقل ۵ بازی بزرگ رونمایی خواهد کرد. وی در ادامه در این خصوص گفته است: «برنامه‌ها هنوز در حال نوسان هستند و چیزی قطعی نیست اما شاهد نمایش‌های گیم‌پلی از حداقل بازی‌های قبلا معرفی‌شده خواهیم بود».

مطمئناً شنیدن چنین اخباری باعث به‌وجود آمد حدس و گمان می‌شود و در این خصوص سوالی پیش می‌‌آید که این پنج بازی دقیقاً چه می‌توانند باشند؟ شاید یکی از آن‌ها به‌طور قطع Forza Horizon 5 است و باتوجه‌به گزارش‌های شنیده شده، احتمالاً بازی‌ بعدی، IP جدید و خون‌آشام‌محور استودیو آرکین به اسم Omen باشد و حدس دیگر رونمایی از بازی Wolfenstein 3 توسط شرکت MachineGames خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده