نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۱

عدم برگزاری رویداد BlizzCon 2021

بلیزارد روز گذشته به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، به‌صورت رسمی برای دومین سال پیاپی از لغو و عدم برگزاری رویداد حضوری BlizzCon 2021 خبر داد.

روز گذشته بود که شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainment) اعلام کرد که امسال نیز مانند سال گذشته به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، رویداد سالانه BlizzCon برگزار نخواهد شد. 

اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته دقیقا همین روزها بود که سران این شرکت طی اقدامی مشابه به‌صورت رسمی برگزاری مراسم BlizzCon 2021 را منتفی اعلام کردند؛ اتفاقی که منجر به پدید آمدن رویداد آنلاینی تحت عنوان BlizzConline شد. استریم دو روزه‌ای که در آن بازی‌سازها آثار خود را در معرض عموم قرار می‌دادند.

«برگزاری یک رویداد حضوری BlizzCon تلاش و کار پیچیده و بسیار زیادی را که آمادگی آن ماه‌ها زمان می‌خواهد به همراه دارد؛ این مسئله نه صرفا برای ما، بلکه برای شرکای خلاق، میزبانان، هنرمندان و تمام افرادی که برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم ما را همراهی می‌کنند نیز صدق می‌کند.» سارالین اسمیت، مدیر اجرایی BlizzCon، ضمن اعلام این موضوع، تاکید کرد که «پیچیدگی‌ها و عدم اطمینان موجود از شرایط همه‌گیری ویروس کرونا توانایی‌های ما برای حرکت به سمت جلو را تحت تاثیر خود قرار داده است. درنهایت ما اکنون در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که می‌توانیم آن رویدادی که مدنظرمان است را در نوامبر برای شما برگزار کنیم.»

طبق اطلاعات دردسترس اوایل سال میلادی آینده رویدادی مشابه با BlizzConline به‌جای مراسم لغو شده امسال برگزار خواهد شد. حال چنانچه شما هم از طرفداران بازی‌های استودیوی بلیزارد هستید، لطفا درخصوص تغییر شیوه برگزاری مراسم نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده