// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۳

آپدیت جدید بازی Mario Kart 8 Deluxe پس از دو سال

شرکت نینتندو پس از حدودا دو سال عرضه نشدن هیچ‌گونه به‌روزرسانی جدید برای بازی Mario Kart 8 Deluxe، ناگهان آپدیت 1.7.2 این بازی را تحویل گیمرها داد.

بازی Mario Kart 8 Deluxe با بیشتر از ۳۵.۳۹ میلیون نسخه فروش، همچنان پرفروش‌ترین بازی کنسول نینتندو سوییچ تا به امروز است

برخی از باگ‌ها و مشکلات فنی تورنمنت‌های بازی Mario Kart 8 Deluxe بالاخره با عرضه‌ی آپدیت 1.7.2 برطرف شدند؛ از مشکلی که شمارش امتیازات گیمر در مسابقه را از ابتدا آغاز می‌کرد تا ایرادی که تاریخچه‌ی مسابقات بازیکن با دوست او را از بین می‌برد. آخرین بار نینتندو در ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی و با آپدیت 1.7.1 به پشتیبانی از بازی Mario Kart 8 Deluxe پرداخت. پس اکنون کسی انتظار عرضه‌ی آپدیت جدید برای این بازی عرضه‌شده در چند سال قبل را نداشت.

آخرین آپدیت بزرگ بازی Mario Kart 8 Deluxe نینتندو سوییچ یعنی 1.7.0 در سپتامبر سال ۲۰۱۸ میلادی از راه رسید؛ تا به گیمرها اجازه‌ی استفاده از نینتندو لبو برای کنترل اتومبیل‌ها به کمک یک فرمان ساخته‌شده با مقوا را بدهد. ماریو کارت 8 دیلاکس همچنان پرفروش‌ترین بازی کنسول نینتندو سوییچ تا به امروز است و بی‌علت نیست که نینتندو همچنان برای آن آپدیت جدید عرضه می‌کند. هرچند انتظار می‌رود که بازی Animal Crossing: New Horizons به‌زودی به رتبه‌ی ۱ فهرست مورد بحث برسد و با گرفتن این جایگاه از ماریو کارت 8 دیلاکس، تبدیل به پرفروش‌ترین بازی نینتندو سوییچ شود.

در پایان ماه مارچ سال ۲۰۲۱ میلادی، بازی Mario Kart 8 Deluxe و بازی Animal Crossing: New Horizons به ترتیب به ۳۵.۳۹ میلیون و ۳۲.۶۳ میلیون نسخه فروش رسیدند. یکی از دلایل فروش قابل‌توجه ماریو کارت 8 دیلاکس آن است که همچنان بسیاری از افرادی که برای اولین‌بار نینتندو سوییچ می‌خرند، حتما سراغ این بازی ماشین‌سواری عرضه‌شده در بیشتر از چهار سال قبل را نیز می‌گیرند. به همین دلیل مثلا در سال ۲۰۲۰ و داخل اروپا، ماریو کارت 8 دیلاکس بیشترین فروش نسخه‌های فیزیکی میان تمام بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ را داشت. بازی Mario Kart 8 در اصل به کنسول شکست‌خورده Wii U تعلق دارد و نینتندو با آوردن نسخه‌ی دیلاکس آن به سوییچ، شانسی دوباره به این محصول داد و موفق شد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده