// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۳

توسعه بازی Skull and Bones احتمالا دوباره از ابتدا شروع شده است

منبعی که ظاهرا به استودیوی سنگاپور یوبیسافت، سازنده‌ی Skull and Bones نزدیک است گزارش کرده که این بازی برای چندمین بار از ابتدا در حال ساخت است.

Skull and Bones از آن بازی‌هایی بوده که توسعه‌ی پردردسری را پست سر گذاشته و می‌گذارد. این بازی اکشن-ماجراجویی که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، برای انتشار در سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده بود و یوبیسافت از آن به‌عنوان آی‌پی بزرگ بعدی خود یاد می‌کرد. بااین‌حال، از زمان معرفی تاکنون، عرضه‌ی Skull and Bones بارها با تأخیر مواجه شده و آخرین بازه‌ی زمانی‌که برای انتشار آن اعلام شده، سال مالی ۲۰۲۳ (فروردین ۱۴۰۱ تا فروردین ۱۴۰۲) است.

به‌نظر می‌رسد که تأخیر در تکمیل ساخت Skull and Bones تمامی ندارد و حالا خبر دیگری منتشر شده که حاکی از این است که احتمالا باید مدت نسبتا بیشتری برای انتشار این بازی منتظر بمانیم. وب‌سایت Game Luster اخیرا گزارشی منتشر کرده که ظاهرا از سمت منبعی که به استودیوی سنگاپور یوبیسافت، سازنده‌ی بازی نزدیک است، اعلام شده است. این منبع ادعا می‌کند که روند توسعه‌ی Skull and Bones یک بار دیگر از ابتدا آغاز شده و اصطلاحا «ریبوت» شده است. همچنین این‌طور که به‌نظر می‌رسد، بازی در حال حاضر در مراحل اولیه‌ی ساخت به سر می‌برد و خیلی بعید است که حتی برای انتشار در سال ۲۰۲۲ آماده شود.

این‌طور که ادعا شده، در توسعه‌ی جدید رویکرد سازندگان درباره‌ی برخی موارد تغییر کرده است. برای مثال حالا قرار است دوربین بازی در حالتی که شخصیت اصلی در حال هدایت کشتی است، مانند بازی Sea of Thieves به‌صورت اول‌شخص باشد، درحالی‌که در حالت پیاده و خارج از کشتی دوربین به‌صورت سوم‌شخص خواهد بود.

Skull And Bones

البته این نکته را باید درنظر گرفت که این گزارش هنوز به تایید رسمی یوبیسافت نرسیده است. بااین‌حال، باتوجه‌به اینکه Skull and Bones توسعه‌ی یکپارچه‌ای را تجربه نکرده، تغییر برخی المان‌های بازی پس از سال‌ها شاید خیلی جای تعجب نداشته باشد. در اوایل سال ۲۰۲۰ بود که گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه کارگردان خلاق Skull and Bones، یوبیسافت را در سال ۲۰۱۸ ترک کرده و اینکه توسعه‌ی بازی چند باری از ابتدا آغاز شده است. چند ماه بعد از این خبر بود که گزارش دیگری از راه رسید که می‌گفت ساخت بازی یک بار دیگر ریبوت شده و این‌بار سازندگان می‌خواهند در بازی روی نوعی داستان‌گویی سرویس‌محور تمرکز کنند.

در اواخر سال ۲۰۲۰ نیز گزارش‌هایی درباره‌ی رسوایی‌ها و آزارواذیت اخلاقی هیوز ریکور، مدیر‌عامل استودیوی سنگاپور یوبیسافت به رسانه‌ها راه پیدا کرد که منجر به این شد که برخی کارکنان ارشد این استودیو یا آن‌جا را ترک کنند یا به سمت‌های دیگر منصوب شوند. این موضوع باعث برکناری ریکور از سمتش در یوبیسافت سنگاپور شد. البته یوبیسافت همان زمان گفت که ریکور همچنان در استخدام این شرکت باقی خواهد ماند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده