// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۷

تاخیر انتشار آپدیت نسل نهمی بازی The Elder Scrolls Online

شرکت بتسدا در جریان یک بیانیه اعلام کرده که به‌روزرسانی نسل نهمی بازی The Elder Scrolls Online با تأخیر دردسترس قرار می‌گیرد.

در گذشته، شرکت بتسدا (Bethesda)، سازنده و ناشر The Elder Scrolls Online، اعلام کرده بود که در تاریخ ۱۸ خرداد ماه (هشت ژوئن) آپدیت نسل نهمی این بازی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. درواقع این آپدیت قرار بود درکنار به‌روزرسانی Blackwood در دسترس کاربران قرار بگیرد.

این در حالی است که بتسدا در بیانیه جدید خود اعلام کرده که به‌روزرسانی نسل نهمی الدر اسکرولز آنلاین یک هفته دیرتر عرضه می‌شود. به‌عبارتی کاربران پلتفرم‌های ذکر شده در تاریخ ۲۵ خرداد ماه (۱۵ ژوئن) باید منتظر این به‌روزرسانی باشند. بتسدا در بیانیه خود اعلام کرده که دلیل این تأخیر، توجه بیشتر کاربران به هر دو آپدیت است. 

ازطرفی کاربران کامپیوتر، مک و گوگل استیدیا در تاریخ ۱۱ خرداد ماه (یک ژوئن) آپدیت Blackwood را دریافت خواهند کرد. یک هفته بعد، کاربران پلی استیشن 4  و ایکس باکس وان می‌توانند محتویات جدید درنظر گرفته شده را تجربه کنند. از دیگر تغییرات آینده بازی The Elder Scrolls Online هم می‌توان به اضافه شدن سیستم Endeavors اشاره کرد. در جریان این سیستم بازیکنان می‌توانند آیتم‌هایی را که درگذشته با پول واقعی و لوت باکس‌ها به‌دست می‌آمدند، بدون پرداخت هزینه‌ای کسب کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده