// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۷

تریلر نسخه بهبود یافته The Elder Scrolls Online برای کنسول های جدید

شرکت بتسدا به تازگی تریلر جدیدی را از بازی The Elder Scrolls Online منتشر کرده که پیشرفت‌های این بازی روی کنسول‌های نسل نهمی را نشان می‌دهد.

The Elder Scrolls Online را می‌توان یکی از بازی‌های موفق در سبک نقش آفرینی و MMO دانست که تابه‌امروز کاربران متعددی را جذب کرده و تیم سازنده با ارائه محتویات جدید، همچنان بازی خود را تازه و نو نگه داشته است.

با ورود به نسل نهم، یکی از دغدغه‌های کاربران الدر اسکرولز آنلاین ارائه آپدیت نسل نهم بازی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس بود. حال شرکت بتسدا (Bethesda)، ناشر بازی The Elder Scrolls Online، تریلر نسخه نسل نهم بازی را در دسترس قرار داده است. این آپدیت در تاریخ ۱۸ خرداد ماه (هشت ژوئن) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در جریان به‌روزرسانی ذکر شده، شاهد بهبودهای گرافیکی مختلفی نظیر سایه‌زنی‌های بهتر، بازخورد بهتر نور ذرات و موارد مشابه هستیم. همچنین بهبودهایی روی فاصله دید (Draw Distance) و زمان لودینگ بازی هم انجام شده است. کاربران زومجی درادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از بازی The Elder Scrolls Online را تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارند. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده