// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۲

انتشار تریلر و جزئیات جدید از Far Cry 6 در روزهای آینده

به تازگی شایعاتی حول بازی Far Cry 6 منتشر شده که خبر از نمایش تریلر جدیدی این بازی در روزهای آتی می‌دهد.

Far Cry 6 را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار برای کاربران دانست؛ محصولی که تابه‌امروز اطلاعات خاصی از آن منتشر نشده و صرفا شاهد یک تریلر سینمایی از معرفی آن بودیم. همچنین این بازی قرار بود ابتدا زمستان سال گذشته روانه بازار شود، اما تاخیر خورد و هنوز زمان دقیق عرضه آن از سوی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر سری فارکرای، اعلام نشده است.

این در حالی است که به‌تازگی حساب کاربری توییتر NEXTGEN مدعی شده که به‌زودی، شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از بازی Far Cry 6 خواهیم بود. به‌عبارتی در تاریخ هفت خرداد ماه (۲۸ مِی) و ساعت ۹:۴۵ دقیقه شب به‌وقت ایران، شاهد انتشار تریلر و مصاحبه‌ای با محوریت بازی فار کرای 6 خواهیم بود. دراین‌میان اشاره کنم که حساب کاربری بریتانیا فار کرای در توییتر هم جمله‌ای از آنتون کاستیلو، آنتاگونیست Far Cry 6، به اشتراک گذاشته است.

همچنین یک یوتیوبر به اسم JorRaptor هم مدعی شده که به‌زودی اطلاعاتی از بازی‌های یوبیسافت از جمله فار کرای 6 منتشر خواهد شد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا در تاریخ ذکر شده، شاهد تریلر جدید بازی Far Cry 6 خواهیم بود یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده