// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۶

Far Cry 6 و دو بازی محبوب دیگر یوبیسافت تا قبل از بهار ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند

شرکت یوبیسافت در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده که Far Cry 6 به همراه چند بازی دیگر آن‌ها تا قبل از انتهای ماه مارس ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد.

شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که بازی Skull and Bones با تأخیر عرضه می‌شود، اما این تمامی مواردی نیست که برای کاربران درنظر گرفته است. یوبیسافت در گزارش مالی خود اطلاعاتی را از بازه زمانی عرضه بازی‌های آینده در دسترس کاربران قرار داده است.

این شرکت فرانسوی تایید کرده که بازی‌های Far Cry 6، Rainbow Six Quarantine، Riders Republic، The Division Heartland و Roller Champions در سال مالی جاری عرضه خواهند شد. به‌عبارتی تا قبل از تمام شدن ماه مارس ۲۰۲۲، شاهد عرضه بازی‌های ذکر شده خواهیم بود. یوبیسافت بر این باور است که دارای لاین آپ متنوعی برای سال مالی جاری است که شامل بازی‌های رایگان و پرمیوم مختلفی می‌شود.

تمامی این موارد در حالی است که اکتبر سال گذشته یوبیسافت اعلام کرده بود که Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine بین آوریل و سپتامبر سال جاری (اواسط فروردین ماه تا اوایل مهر ماه) عرضه خواهند شد. البته هنوز مشخص نیست که شاهد این اتفاق باشیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم که یوبیسافت در رویدادهای پیش روی چه تاریخ‌هایی را برای عرضه بازی‌های خود درنظر گرفته است.

بازی Far Cry 6 درابتدا قرار بود فوریه امسال (بهمن/اسفند) عرضه شود، اما تأخیر و عرضه آن به زمان دیگری موکول شد. همچنین Riders Republic هم دیگر بازی‌ای بود که برای عرضه در ماه فوریه برنامه‌ریزی شده بود، اما برای عرضه در انتهای سال جاری میلادی تأخیر خورد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده