// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۱

مشخص شدن تاریخ انتشار بازی The Ascent

تاریخ انتشار بازی اکشن نقش آفرینی The Ascent با  انتشار تریلری هیجان‌انگیز از گیم‌پلی بازی اعلام شده است. این بازی در آینده‌ی نزدیک برای پی سی و ایکس باکس عرضه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Neon Giant، بالاخره از تاریخ انتشار بازی The Ascent پرده‌برداری کرد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی ایزومتریک با حال‌و‌هوای سایبرپانکی قرار است در تاریخ ۲۹ ژوییه (۷ مرداد) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. این بازی همچنین در روز عرضه در دسترس مشترکین ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد. تریلری جدیدی نیز برای بازی منتشر شده که در آن می‌توانیم به گیم‌پلی و گان‌پلی بازی، مبارزات پرهرج‌و‌مرج و هیجان‌انگیز آن و برخی شیوه‌های کشتن دشمنان نگاهی بیندازیم. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارت

داستان بازی به این شکل است که پس از فروپاشیدن ابرشرکتی به نام The Ascent Group، منطقه‌ای از شهر که بازیکن در آن سکونت دارد، ناگهان به محلی جولان سندیکاهای تبهکاری و شرکت‌های مختلف تبدیل می‌شود و هرگروه سعی دارد آن ناحیه را تصاحب کند. بازیکنان با سه تن از دوستان‌شان می‌توانند به تجربه‌ی بازی بپردازند و با گروه‌های آشوب‌گر مبارزه کنند و از دلیل فروپاشیدن The Ascent Group سردرآورند. بازیکنان در The Ascent علاوه‌بر دسترسی به انواع سلاح‌ها، می‌توانند از تعداد زیادی قابلیت‌های متنوع نیز در مبارزه با دشمنان استفاده کنند؛ از ایجاد حباب‌هایی محافظتی در اطراف تیم گرفته تا تلپورت شدن و درآمدن از زیر دشمنان.

بازیکنان برای تمام کردن The Ascent به ۱۵ تا ۲۰ ساعت زمان نیاز دارند که البته با انجام مأموریت‌های فرعی، این مدت بیشتر خواهد شد. این بازی همچنین قرار است روی ایکس باکس سری ایکس با وضوح تصویر 4K و نرخ فریم ۶۰ و روی ایکس باکس سری اس در وضوح تصویر 1440p و نرخ فریم ۶۰ اجرا شوند. The Ascent روی ایکس باکس وان ایکس نیز روی رزولوشن 4K و نرخ فریم ۳۰ و روی ایکس باکس وان پایه روی 900p و نرخ فریم ۳۰ قابل اجرا خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی The Ascent چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده