نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۰

نمایش حالت چندنفره در تریلر جدید بازی The Ascent

تریلر جدید بازی The Ascent حالت Co-op چهارنفره این بازی ایکس باکس را نمایش می‌گذارد.

بازی The Ascent توسط استودیو Neon Giant برای کنسول‌های ایکس باکس در دست ساخت است. تریلر جدید این بازی دقایقی پیش در جریان رویداد ایکس باکس ایندی به نمایش درآمد. تریلری که مبارات خونین و پر زد و خورد بازی را به نمایش می‌گذارد و شامل صحنه‌هایی سینماتیک هم می‌شود. مبارزاتی کوآپ که از چهار بازیکن همزمان هم پشتیبانی می‌کند. داستان بازی درباره سقوط گروه The Ascent و به هرج‌و‌مرج کشیده شدن جهان است.

بازیکنان در بخش داستانی بازی باید دشمنان را از پیش رو بردارند و همزمان دلیل اتفاقات عجیب رخ داده در جهان بازی را بیابند. گیم‌پلی بازی با زاویه‌دید ایزومتریک و المان‌های اکشن و نقش‌آفرینی طراحی شده است. همچنین مانند بسیاری از بازی‌های اکشن دیگر، بازیکن در این بازی می‌تواند از سلاح‌های مختلفی استفاده کند. اما احتمالا یکی از مهم‌ترین مزیت‌های بازی این است که حین جابه‌جا شدن در مناطق مختلف بازی The Ascent با هیچ‌گونه صفحه لودینگی مواجه نخواهید شد.

تاریخ عرضه دقیق بازی The Ascent هنوز اعلام نشده است اما این بازی در اواخر سال ۲۰۲۱ برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه خواهد شد. این بازی همچنین از رزولوشن 4K اولترا HD و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بهره خواهد برد. بازی The Ascent از اسمارت دلیوری پشتیبانی می‌کند و مانند تمام بازی‌های انحصاری ایکس باکس از روز عرضه در سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت. در روزهای آتی نیز اخبار و اطلاعات بیشتری از این بازی به‌دست خواهد رسید. تریلر جدید بازی The Ascent را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده