// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۰

تریلر گیم پلی نسخه کامپیوتر Days Gone با محوریت گشت و گذار در جهان بازی

به‌تازگی تریلر گیم‌پلی جدیدی از نسخه پی سی بازی Days Gone منتشر شده که گشت‌و‌گذار در جهان بازی و سیستم مبارزات را نشان می‌دهد.

بازی Days Gone در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه (۱۷ می) در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. تابه‌امروز اطلاعات مختلفی از نسخه پی سی بازی در دسترس قرار گرفته است و به‌تازگی، رسانی گیم اسپات یک تریلر ۲۸ دقیقه‌ای را از گیم‌پلی بازی منتشر کرده است.

در جریان تریلر منتشر شده، شاهد دیکن جان، شخصیت اصلی بازی، هستیم که در حال انجام مأموریت‌های مختلف و گشت‌و‌گذار در جهان بازی است. همچنین ویدیو گیم‌پلی دیزگان روی رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه ضبط شده است. از ویژگی‌های نسخه پی سی هم می‌توان به پشتیبانی از مانیتورهای عریض با نسبت ۲۱:۹ و جزئیات بیشتر محیط‌ها اشاره کرد.

دراین‌میان اشاره کنم که استودیو سونی بند (Sony Bend Studio)، سازنده بازی Days Gone، به‌تازگی تایید کرده که نسخه کامپیوتر فاقد ویژگی‌های DLSS و ری تریسینگ است. همچنین کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 هم نمی‌توانند پیشرفت خود را به نسخه کامپیوتر منتقل کنند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده