// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۸

معرفی حالت جدید بازی Valorant: همه بازیکنان در نقش یک کاراکتر

حالت Replication امروز به بازی Valorant اضافه می‌شود و در آن هر پنج بازیکن یک تیم باید با کاراکتری یکسان به مبارزه با تیم رقیب بروند.

استودیوی Riot Games از حالت جدید بازی Valorant رونمایی کرده که Replication نام دارد. قوانین رپلیکیشن مانند حالت Unrated است، با این تفاوت که همه بازیکنان در یک تیم با ایجنت (نام کاراکترهای ولورنت) یکسانی بازی می‌کنند. این حالت همراه‌با پچ 2.09 امروز منتشر می‌شود.

در این حالت ایجنت بازیکنان به‌صورت تصادفی انتخاب نمی‌شود. درواقع بازیکنان هر تیم قبل از شروع هر مچ مد Replicant به ایجنتی که دوست دارند با آن بازی کنند، رای می‌دهند و آن ایجنتی که بیشترین رای را آورده به‌عنوان کاراکتر آن مچ برای همه‌ی بازیکنان انتخاب می‌شود. همچنین تغییراتی در حالت رپلیکیشن اعمال شده است. از جمله اینکه تمام قابلیت‌ها به‌جز قابلیت‌های Ultimate در هر راند شارژ می‌شوند و بازیکنان رقم ثابتی کردیت دریافت می‌کنند. تیزری کوتاه نیز از این مد منتشر شده که می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

رایوت گیمز هدف از طراحی چنین حالتی را ارائه‌ی مدهای کژوال‌تر ذکر می‎‌کند. همچنین کایل پاول، طراح بازی نیز ضمن تاکید بر هدف این استودیو برای ارائه‌ی حالت Replication اضافه می‌کند که بازیکنان در آن می‌توانند تخیل خود را بیش‌ازپیش به کار بگیرند. او از این می‌گوید که بازیکنان در این حالت می‌توانند برای پیروزی راه‌های جدیدی را امتحان کنند و از قابلیت‌های ایجنتی که انتخاب کرده‌اند با قدرت بیشتر استفاده کنند. پاول عنوان می‌کند که قدرت ایجنت‌ها که در حالت عادی برای برقراری توازن در بازی دارای محدودیت‌هایی است، ناگهان در حالت رپلیکیشن پنج برابر می‌شود (باتوجه‌به پنج‌نفره بودن هر تیم در Valorant) و بازیکنان می‌توانند موقعیت‌های جالب و طنزآمیزی را در مچ‌های این مد به‌وجود بیاورند.

اضافه شدن حالت Replication به رویداد خاصی در بازی Valorant مرتبط نیست. بااین‌حال، این مد «به‌طور موقت جایگزین» حالت Escalation شده و قرار است دو هفته در دسترس باقی بماند. پس از آن، به‌نظر می‌رسد که رایوت گیمز قصد دارد استراتژی جدیدی را در پیش بگیرد و هر چندوقت یک‌بار یک حالت بازی را به‌صورت نوبتی در دسترس بازیکنان قرار دهد. همچنین هنوز مشخص نیست که حالت Replication در آینده به‌صورت دائمی به فهرست مدهای چندنفره ولورنت اضافه خواهد شد یا خیر.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده