نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۹

تاریخ انتشار بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 برای نینتندو سوییچ

شرکت اکتیویژن نهایتاً از زمان عرضه‌ی بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 برای نینتندو سوییچ پرده برداشت.

پیش از اینکه تمام استودیوهای اکتیویژن روی سری Call of Duty کار کنند، این ناشر نام‌آشنا بازسازی‌های موفق و خوبی از مجموعه‌های کلاسیکی چون Crash Bandicoot و Spyro را تحویل بازیکنان داد. شرکت اکتیویژن حتی دست به بازسازی بازی Crash Team Racing زد و نهایتاً بازی Crash Team Racing را در اختیار طرفداران قرار داد.

بااین‌حال بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 با اختلاف یکی از بهترین بازسازی‌های شرکت اکتیویژن به‌حساب می‌آید. این بازی سال گذشته در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر (در بستر فروشگاه اپیک گیمز) قرار گرفت و نسخه‌ی بهبودیافته‌ی آن نیز در ماه مارس به کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 راه یافت. حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که انتشار بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 برای نینتندو سوییچ در تاریخ ۴ تیر (۲۵ ژوئیه) و با قیمت ۳۹.۹۹ دلار رسماْ تأیید شده است.

اکتیویژن تنها به اعلام زمان انتشار بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 برای کنسول هیبریدی نینتندو بسنده کرده است، اما پُر بیراه نیست اگر بگوییم که احتمالاً شاهد پورت نسخه‌ی اصلی برای نینتندو سوییچ خواهیم بود و از پورت نسخه‌ی بهبودیافته خبری نیست. با اینکه این اثر با فروش یک میلیون نسخه‌ای سریع‌ترین فروش را در میان بازی‌های مجموعه داشت، اما با ادغام توسعه‌دهنده‌ی بازی یعنی ویسریوس ویژن در بلیزارد در اوایل سال ۲۰۲۱ آینده‌ی این مجموعه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. البته استودیوی ویسریوس ویژن هنوز مسئول پورت نسخه‌ی نینتندو سوییچ است.

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 به‌واسطه‌ی گیم‌پلی فوق‌العاده، طراحی بصری چشم‌نواز، موسیقی‌های هم‌خوان با ذات بازی و حفظ روح بازی‌های قدیمی مجموعه توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ را کسب کند که در خلاصه‌ای از آن می‌خوانیم: «بازی Tony Hawk's Pro Skater 1+2 یکی از الماس‌های نسل هشتم بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید. بازی THPS 1+2 با گیم‌پلی فوق‌العاده روان خود که یاد گرفتنش بسیار ساده است اما حرفه‌ای شدن در آن نیازمند زمان زیاد، به همراه جلوه‌های بصری فوق‌العاده نشان داد که چرا ۲۰ سال پیش مجموعه بازی‌های تونی هاوک از چنین محبوبیتی برخوردار بودند. چه از طرفداران قدیمی این مجموعه باشید و چه تا بحال تجربه هیچ بازی از مجموعه تونی هاوک را نداشته‌اید، این بازی از آن دست آثاری است که می‌تواند حتی تا اواسط نسل نهم شما را مشغول کند.»


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده