// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۴

نمایش قابلیت‌ های جت‌ پک شخصیت والکری در تریلر جدید بازی Apex Legends

تریلر جدیدی از بازی Apex Legends منتشر شده که در آن توانایی‌ها و قابلیت‌های متنوع جت‌پک کاراکتر والکری نشان داده می‌شود.

فصل نهم Apex Legends که Legacy نام دارد، تا چند روز دیگر آغاز می‌شود و محتوای جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. علاوه‌بر تغییراتی در نقشه‌ی Olympus، در فصل نهم شاهد اضافه شدن حالت جدید Arena و کمان Bocek نیز هستیم. شخصیت جدید این فصل کایری ایماهارا (Kairi Imahara) ملقب به والکری (Valkyrie) است که دختر وایپر، خلبان تایتان در بازی Titanfall 2 است.

استودیوی Respawn تریلر جدیدی از فصل نهم Apex Legends منتشر کرده که به‌طور خاص به نمایش توانایی‌های کاراکتر والکری می‌پردازد. قابلیت Passive این شخصیت همان جت‌پک عمودپرواز او است که به‌مدت محدودی قابلیت پرواز دارد. همچنین مانند کاراکتر فرح از بازی اورواچ، جت پک والکری از نوعی سوخت استفاده می‌کند که پس از تمام شدن، با گذشت زمان به‌صورت خودکار پر می‌شود. علاوه‌براین، Valkyrie قادر است مناطقی از نقشه را با موشک‌هایش هدف قرار دهد. موشک‌های این شخصیت علاوه‌بر آسیب زدن به دشمنان، آن‌ها را گیج هم می‌کند.

قابلیت Ultimate والکری توانایی شیرجه به سمت آسمان است که با استفاده از آن می‌تواند خود و هرکدام از هم‌تیمی‌هایش را که نزدیک او هستند بلند کرده و به‌سرعت به‌صورت عمودی به سمت آسمان پرواز کند. والکری پس از اجرای این حرکت و وقتی که به ارتفاع مشخصی در آسمان رسید می‌تواند به سمت زمین شیرجه بزند. بازیکن می‌تواند از این قابلیت Valkyrie در مواقعی که می‌خواهد به‌سرعت از دست دشمنان فرار کند یا سبک تهاجمی‌تری را در بازی پیش بگیرد، استفاده کند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

فصل نهم  Apex Legends در تاریخ ۴ می (۱۴ اردیبهشت) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت. نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده